سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فردا؛ اعلام اسامی داوطلبان دوره دکتری دارای حدنصاب شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاه‌ها


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، وضعیت داوطلبان در کدرشته محل‌های انتخابی براساس حدنصاب اعلام شده از سوی دانشگاه و موسسات آموزش عالی به صورت کارنامه فردا پنجشنبه نهم اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم باشند، می‌توانند براساس برنامه زمانی دانشگاه مربوط با همراه داشتن مدارک لازم در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی ذیربط شرکت کنند.

اطلاعیه هر یک از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که ملاک شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی است در روز پنج‌شنبه نهم اردیبهشت بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و هر یک از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز نسبت به درج اطلاعیه مربوط به موسسه خود و مطابق با اطلاعیه منتشره توسط سازمان در سایت خود اقدام می‌کنند.

فقط داوطلبانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام ارزیابی تخصصی اقدام کنند که کد رشته محل مربوطه را در زمان انتخاب رشته انتخاب، و حد نصاب مربوطه را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعلام اسامی نهایی داوطلبان مجلس نهم