ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیانو زدن پسر رسول خادم برای کشتی گیران قبل از لیگ جهانی


ورزش > کشتی - ارکستر سمفونیک تهران و پوریا خادم فرزند رسول خادم پنجشنبه و جمعه این هفته در تالار وحدت و همچنین در لیگ جهانی کشتی اجرا خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پنجشنبه و جمعه هفته جاری ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری اجرای برنامه خواهد پرداخت که پوریا خادم فرزند رسول خادم قهرمان کشتی جهان و المپیک آهنگسازی و نوازندگی پیانو را بر عهده خواهد داشت.

اجرای ارکستر سمفونیک تهران پنجشنبه و جمعه هفته جاری در تالار وحدت خواهد بود. همچنین در لیگ جهانی کشتی آزاد قرار است با اجرای سرودجمهوری اسلامی ایران ارکستر سمفونیک تهران در مراسم افتتاحیه این رقابتها حضور یابد.

علی رهبری در این باره گفت: پوریا خادم که فرزند رسول خادم کشتی گیر نام آور وبا اخلاق و افتخار آفرین ایران است اولین کار ارکسترال خود را در ارتباط با حماسه کربلا ساخته که پس از اجرای موفقیت آمیز این اثر توسط ارکستر سمفونیک باکو به رهبری رئوف عبدالله اف در کشور آذربایجان، این اثر را به دعوت من با گروه کر و ارکستر سمفونیک تهران اجرا می نماید. باتوجه به علاقه پوریا این جوان هنرمند ایرانی و اصولا جامعه ورزشی کشورمان به حضرت عباس، اجرای این اثر در این ایام مناسبت شایسته ای دارد که در پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم آذرماه ساعت 21 و 30 دقیقه در تالار وحدت در دوقسمت که قسمت اول شهرزاد اثرکورساکف وقسمت دوم علمدار اثرپوریا خادم اجرا می‌شود. 

پسر رسول خادم

251 43


ویدیو مرتبط :
کشتی ایرانی ، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 1998 تهران ( رسول خادم