سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امید صاحبان مشاغل به جذب مشتریان بیشتر با اینترنت اشیا


امید صاحبان مشاغل به جذب مشتریان بیشتر با اینترنت اشیافارس/ صاحبان کسب و کار امیدوارند با ابداع فناوری‌ها و خدمات جدید مبتنی بر اینترنت اشیا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند و طرح های ابتکاری جالبی اجرا کنند.

به گزارش مدیاپست، نتایج یک بررسی که توسط موسسه TEKsystems انجام شده نشان می‌دهد فعالان حرفه‌ای در تلاش هستند تا از فرصت‌های جدیدی که در اثر ابداع اینترنت اشیا ایجاد شده برای ارتقای تجربه کاری با مشتریان خود استفاده کنند.

البته از هر 10 فعال حرفه ای کمتر از چهار نفر آمادگی خود را برای استفاده از پتانسیل‌های اینترنت اشیا در حد خوب یا عالی دانسته‌اند.

مصاحبه با 200 رهبر فعال در مشاغل گوناگون نشان می دهد که آنان مشتریان را سودبرندگان اصلی از خلق پدیده اینترنت اشیا می دانند و توقع دارند این پدیده در دراز مدت و در یک فرصت 5 ساله بر کسب و کار آنان تاثیر مثبت بگذارد.

64 درصد این افراد از امکان ایجاد تجارب کاربری بهتر و ارتقای تعامل با مشتریان سخن می گویند، 56 درصد از افزایش خلاقیت سخن گفته اند، 52 درصد امیدوار به ایجاد فرایندهای کاری و حرفه ای بهتر و موثر و جدیدتر هستند، 50 درصد منتظر ایجاد منابع درآمدی تازه هستند، 36 درصد از افزایش بازگشت سرمایه سخن می‌گویند و 35 درصد صرفه جویی و کاهش هزینه های عملیاتی را مزیت مهم اینترنت اشیا دانسته‌اند.

با این حال تنها 35 درصد صاحبان مشاغل یک استراتژی برای بهره گیری از اینترنت اشیا تعریف کرده‌اند و 27 درصد در این زمینه کاملا ضعیف هستند. همچنین تنها 29 درصد مشاغل خود را عالی یا خیلی خوب در زمینه تعیین موثرترین راه بهره گیر از اینترنت اشیا تعریف کرده اند و 32 درصد در این زمینه خود را ضعیف دانسته اند.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
اینترنت اشیا