فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مشارکت ۱۰۰ کشور در برپایی موکب‌های اربعین


به گزارش خبرگزاری فارس، مازن الوزنی مسئول بخش شعائر و دسته‌های عزاداری (وابسته به آستان قدس حسینی) با اعلام این خبر گفت: مشارکت این یکصد کشور فقط برای زیارت نیست، بلکه موکب‌هایی را برای تقدیم خدمات به سایر زائران بر پا می‌کنند و بنا بر توان و تخصص خود به ارائه خدمات مشغول می‌شوند.

 

 

وی افزود: این هیأت‌ها از کشورهای عربی، ایران، پاکستان، هند، افغانستان، سوئد، کانادا، آمریکا، بلژیک، چین، انگلستان و برخی کشورهای دیگر هستند و لازم به ذکر است که مشارکت این کشورها فقط مربوط به شیعیان نیست، بلکه طوایف و قومیت‌های مختلف را شامل می‌شود.

 

 

همچنین بخش شعائر و مواکب حسینی در عراق و جهان اسلام وابسته به آستان‌های مقدس امام حسین و حضرت عباس علیهماالسلام اعلام کرد: تعداد کاروان‌ها و هیأت‌های حسینی ثبت شده در این بخش جهت حضور در مراسم اربعین حسینی تا کنون به حدود پنج هزار هیأت خدمات‌رسانی رسیده است که این تعداد با نزدیک شدن به زمان اربعین حسینی روبه افزایش است و انتظار می‌رود امسال تعداد هیأت‌های حسینی به هفت هزار هیأت برسد.

 

 

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/FDDH9N


ویدیو مرتبط :
مشارکت شاگردان در برپایی کتابخانه در مدرسه حکمت