سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برچسب گذاری محصولات ساخت اسراییل گامی در موفقیت تحریم


برچسب گذاری محصولات ساخت اسراییل گامی در موفقیت تحریمخبرگزاری صدا و سیما/ رهبر حزب مخالفان اسرائیل اقدام اتحادیه اروپا در برچسب گذاری کالاهای اسرائیلی را یک پیروزی برای جنبش تحریم این رژیم خواند.

به گزارش خبرگزاری قدس ، روزنامه تایمز آو اسرائیل نوشت: اسحاق هرتزوگ رهبر حزب مخالفان کابینه در دیدار با فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه با انتقاد از اقدام اخیر اتحادیه اروپا در برچسب گذاری کالاهای اسرائیلی در بازار کشورهای اروپایی ، آن را نوعی پیروزی برای افرادی دانست که به دنبال تحریم اسرائیل هستند.
وی گفت : جنبش جهانی تحریم اسرائیل به دلیل سیاست های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در قبال فلسطینیان در پی انزوا و مشروعیت زدایی از اسرائیل نه تنها در کرانه باختری بلکه در جوامع بین المللی است.
حمایت اتحادیه اروپا از این اقدام خشم بسیاری از وزرای رژیم صهیونیستی را برانگیخته است. تل آویو نیز هشدار داده است این تصمیم می تواند بر آینده روابط با این اتحادیه تاثیرگذار باشد.
بر اساس این طرح، بر محصولات اسرائیلی در بازارهای اروپا برچسب ساخت اسرائیل قرار می گیرد تا خریداران از اسرائیلی بودن این محصولات مطلع شوند و از خرید آنها خودداری کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: خبرگزاری صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
اسراییل را تحریم کنیم