سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیح پرس تی‌وی درباره انتشار یک فایل صوتی


توضیح پرس تی‌وی درباره انتشار یک فایل صوتیپرس تی وی/ به دنبال انتشار فایل صوتی و طرح ادعاهایی علیه دو نفر از کارکنان شبکه پرس تی‌وی، روابط عمومی این شبکه توضیحاتی ارائه کرد.

این روابط عمومی عصر دوشنبه اعلام کرد: «علی رغم اینکه اصولا فایل صوتی از لحاظ قانونی و قضایی وجاهت نداشته و شکایتی نیز تاکنون ارائه نشده است، اما به دلیل اهمیت موضوع، مسوولان ذیربط در حال رسیدگی به آن و تشخیص صحت و سقم این ادعا بوده و تا مشخص شدن نتایج کامل تحقیقات، این دو تن تعلیق شده‌اند.»

روابط عمومی شبکه تاکید دارد انتشار این فایل صوتی با مباشرت افراد مخالف نظام و بهره برداری سیاسی و بدون طرح شکایت به مراجع متعدد قانونی در داخل کشور مشکوک است.

بر اساس توضیحات روابط عمومی پرس تی‌وی، بطور طبیعی انتظار می‌رفت هرکس ادعایی دارد و به دنبال رسیدگی است قبل از طرح در افکار عمومی و فضای مجازی موضوع را به مراجع قانونی منعکس کند نه آنکه اقدام به جریان سازی خبری و سناریو سازی نماید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: پرس تی وی


ویدیو مرتبط :
نحوه ی تبدیل فایل صوتی به فایل تصویری با Camtasia