ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نصيري: در مسابقات جهاني مصدوم نمي‌شدم، مدال طلا مي‌گرفتم


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 12:22

نصيري: در مسابقات جهاني مصدوم نمي‌شدم، مدال طلا مي‌گرفتم

تسنيم/ ملي‌پوش دووميداني جانبازان و معلولين ايران گفت: چهار روز پيش از مسابقات جهاني مصدوم شدم و به همين دليل نتوانستم مدال طلاي دوره گذشته در فرانسه را تکرار کنم.
پيمان نصيري درباره کسب مدال نقره در مسابقات جهاني قطر اظهار داشت: من از سال 2011 به ترتيب قهرمان جهان، پارالمپيک، جهان و پاراآسيايي شدم و هدفم اين بود که در مسابقات جهاني قطر يک طلاي ديگر را به دست بياورم اما مصدوميت مانع اين مسئله شد.
وي افزود: تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته بودم و رکوردهايم بهتر از پارالمپيک شده بود اما چهار روز قبل از مسابقات دچار آسيب‌ديدگي پا شدم. اين اتفاق روحيه‌ام را تضعيف کرد و حتي مي‌خواستم از رقابت‌ها کنار بکشم که در نهايت اين اتفاق رخ نداد. پس از مصدوميت درد زيادي داشتم و حتي دکتر گفت که نبايد مسابقه بدهم اما وارد رقابت شدم و حتي 2 ثانيه رکورد خودم در پارالمپيک را بهتر کردم اما سه صدم ثانيه کم آوردم و مدال نقره گرفتم. بدون شک اگر آسيب نمي‌ديدم، قطعاً با اختلاف زيادي نسبت به رقبا صاحب مدال طلا مي‌شدم.
دارنده مدال طلاي پارالمپيک 2012 لندن درباره سطح رقبايش گفت: ساير دوندگان شرايط بسيار بهتري پيدا کرده اند. دوندگان روسيه و لهستان پيشرفت زيادي کرده‌اند. سطح مسابقات به قدري بالا بود که نفر دوم پارالمپيک در مسابقات اين دوره حتي روي سکو هم نرفت.
نصيري در پاسخ به اين سوال که آيا از عملکردش راضي است؟ عنوان کرد: صد درصد راضي هستم، چون به قدري مصدوم بودم که بعد از فينال درد زيادي را تحمل کردم. اين را هم بايد بگويم که من 36 ساله‌ام و در حالي با تمامي مشکلات دوم شدم که نفر اول از کشور آمريکا 17 سال از من کوچکتر بود.
وي در پايان خاطرنشان کرد: هدف اين است که در مسابقات پارالمپيک اين مدال نقره را جبران کرده و تبديل به طلا کنم. من در 32 سالگي توانستم قهرمان پارالمپيک شوم و همچنان آماده هستم. در سال‌هاي اخير چندين بار رکورد آسيا و همچنين رکورد خودم در پارالمپيک را ارتقا داده‌ام و تلاش مي‌کنم با انجام تمرينات بهتر يک بار ديگر در ريو به اين مهم دست پيدا کنم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کسب مدال طلا در مسابقات جهانی هندوستان