علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آرای نمایندگان مجلس در ۱۳ حوزه دیگر نهایی شد


به گزارش خبرنگار مهر، اطلاعیه شماره ۷۹ ستاد انتخابات کشور صادر شد.

بر اساس این اطلاعیه در حوزه انتخابیه رودبار از مجموع ۵۷ هزار و ۹۹۴ رای صحیح مأخوذه آقای صمد مرعشی با کسب ۱۳ هزار و ۲۴۰ رای و آقای منوچهر جمالی سوسفی با کسب هشت هزار و ۲۵۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد آقای یحیی کمالی پور از مجموع ۱۵۲ هزار و ۶۲۸ رای با کسب ۷۱ هزار و ۷۲۹ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر نیز آقای علیرضا ابراهیمی از مجموع صد هزار و ۲۴۹ رای صحیح با کسب ۲۷ هزار و ۸۳ رای به مجلس آینده راه یافت.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه فسا آقای محمد جواد جمالی نوبندگانی از مجموع ۱۰۲ هزار و ۳۲۹ رای با کسب ۴۴ هزار و ۴۰۳ رای به مجلس آینده راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه کهنوج منوجان رودبار جنوب قلعه گنج و فاریاب آقای احمد حمزه از مجموع ۱۶۷ هزار و ۱۱۰ رای مأخوذه با کسب ۷۹ هزار و ۲۴۳ رای به مجلس آینده راه یافت.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه ورزقان آقای رضا علیزاده از مجموع ۴۹ هزار و ۸۸ رای با کسب ۱۵ هزار و ۸۹۱ رای به مجلس دهم راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه آبادان بوانات و خرم دید آقای رحیم زارع از مجموع ۹۸ هزار و ۷۸۴ رای با کسب ۳۲ هزار و ۷۶۸ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه ایرانشهر سرباز دلگان فنوج بخش های بنط لاشار آشار و آهوران آقای محمد نعیم امینی فرد از مجموع ۲۵۰ هزار و ۲۸۳ رای صحیح مأخوذه با کسب ۷۶ هزار و ۵۵۵ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه بخش های نصرت آباد و کورین آقای علی کرد از مجموع ۱۰۵ هزار و ۴۶۹ آرای مأخوذه با کسب ۶۰ هزار و ۳۵۳ رای به مجلس دهم راه یافت.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه کازرون آقای حسین رضا زاده از مجموع ۱۲۰ هزار و ۳۴۴ رای صحیح مأخوذه با کسب ۴۳ هزار و ۱۲۷ رای به مجلس راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آقای قرجه طیار از مجموع ۱۵۸ هزار و ۱۹۴ رای صحیح با کسب ۵۰ هزار و ۸۲۲ رای به مجلس آینده راه یافت.

در حوزه انتخابیه کرج اشتهارد و فردیس آقایان عزیز اکبریان از مجموع ۵۵۴ هزارو ۶۵ رای با کسب ۱۴۸ هزار و ۲۱۸ رای و محمد جواد کولیوند با کسب ۱۴۳ هزار و ۴۳۴ رای به مجلس آینده راه یافتند.

در حوزه انتخابیه ارومیه نیز از مجموع ۴۲۹ هزار و ۳۲۵ رای مأخوذه آقای نادر قاضی پور با کسب ۱۶۹ هزار و ۹۸ رای و آقای سید هادی بهادری با کسب ۱۰۲ هزار و ۹۸۴ رای و آقای روح الله حضرت پور طلا تپه با کسب ۸۶ هزار و ۲۵۷ رای و آقای مجید دودکانلوی میلان با کسب ۸۲ هزار و ۹۱۳ رای به مرحله دوم راه یافتند.

 

 


ویدیو مرتبط :
آرای نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی