علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پرسپولیس درتمام نقاط برتر بود/ منتظر این باخت بودم و ناراحت نیستم


به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی خوبی را ارائه نکردیم و تحت فشار قرار گرفتیم. پرسپولیس در تمام نقاط زمین از ما برتر بود. هیچکدام از بازیکنان ما خوب نبودند و موقعیت هایی را برای پرسپولیس ایجاد کردیم. ما امروز خوب نبودیم و تسلیم هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی چه جایگاهی را برای تیمش در پایان فصل خواهد داشت گفت: ما نیمه بالای جدول خواهیم ماند و جزو پنج تیم اول خواهیم بود. با یک باخت چیزی به پایان نرسیده است.

ویسی ادامه داد: منتظر این روز بودیم که تیم ما یک روز بد داشته باشد. همه تیم های دنیا یک روز بد دارند که امروز روز بد تیم ما بود. ما در هیچ جای زمین خوب نبودیم. با این حال در تعطیلات نیم فصل بلند می شویم و دوباره خواهیم ایستاد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد گل اول پرسپولیس نیز گفت: ما یک هفته روی همین نقطه کار کرده بودیم تا اینگونه گل نخوریم اما از همانجا گل خوردیم. ما بچه های حرف گوش کنی داریم اما در این بازی از همان نقطه ای که کار کرده بودیم گل خوردیم.

ویسی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم ما منتظر این باخت بودیم و از این شکست ناراحت نیستم. ما به این باخت نیاز داشتیم تا بتوانیم در ادامه مسابقات بتوانیم با شرایط بهتری بازی کنیم.


ویدیو مرتبط :
ناراحت بودم که سرلخت راه بروم