سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادامه عملیات تکمیل جداره‌سازی مسجد امام حسین (ع)


به گزارش خبرگزاری فارس، شهرام شفیعی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به طرح قبلی که توسط استاد لرزاده روی ورودی ها و داخل حیاط مسجد اجرا شده بود طرح جدید متناسب با همان طرح قبلی با آجر و کاشی هفت رنگ اجرا می شود.

 

وی با این مطلب که کار محوطه سازی جلو خوان مسجد به مساحت 600 مترمربع در حال اجرا است، تصریح کرد: این طرح برگرفته از طرح های اسلیمی است و از آیات قرآنی و اسماء معصومین با خط کوفی بنایی و همچنین کتیبه با استفاده از کاشی هفت رنگ برای تزیین این نما استفاده خواهد شد.

 

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به پیشرفت 58 درصدی ساخت مسجد حسینی، خاطرنشان کرد: این مسجد در هفت طبقه و با ظرفیت 690 نمازگزار خواهد بود و مساحت زیربنای آن 996 مترمربع و زیربنای کل ساختمان 3896 مترمربع است.

 

 شفیعی با بیان اینکه هدف از طراحی ساخت مسجد حسینی این است که آن را به عنوان یکی از نماد‌های شهر تهران معرفی نماییم، افزود: در طراحی مسجد حسینی موارد ویژه ای را مدنظر قرار داده ایم. بطوریکه اگر شخصی در امتداد گلدسته‌ها قرار گیرد به طرف قبله خواهد بود. همچنین کل فضای شبستان مسجد به سمت قبله ساخته می شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سلام چلچراق مسجد امام حسین به مسجد جامع چارصد دستگاه