سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



موفقیت سامسونگ از بازار در تابستان امسال؛ پنج منطقه پیشرو در فروش


موفقیت سامسونگ از بازار در تابستان امسال؛ پنج منطقه پیشرو در فروش

بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده از مرکز پردازش استراتژیک نشان از آن دارد که سامسونگ در تابستان امسال در پنج منطقه پیشرو در فروش بوده و نسبت یه رقبا وضعیت بسیار بهتری داشته است. البته در امریکای شمالی پیش از این در برهه‌های زمانی مختلفی در اختیار اپل بود و آیفون در این به ازا رپادشاهی می‌کرد.

ترنجی/ بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده از مرکز پردازش استراتژیک نشان از آن دارد که سامسونگ در تابستان امسال در پنج منطقه پیشرو در فروش بوده و نسبت یه رقبا وضعیت بسیار بهتری داشته است. البته در امریکای شمالی پیش از این در برهه‌های زمانی مختلفی در اختیار اپل بود و آیفون در این به ازا رپادشاهی می‌کرد.

پنج منطقه‌ای که سامسونگ در این بازارها برتری داشته است شامل اروپای غربی آسیا اقیانوسیه و خاورمیانه و آفریقا می‌شود. در این پنج منطقه در آسیا و اقیانوسیه سامسونگ موفق‌تر بوده و در این بازار توانسته 23.2 میلیون گوشی تلفن همراه را بفروش برساند. در خاورمیانه و افریقا هم سامسونگ با سهم 52.1 درصدی فروش در تابستان همراه بوده است. در بازار اروپای شمالی که همیشه بر سر آن جنجال بوده است و رقابتی سخت صورت می‌پذیرد 26 درصد بازار را توانسته از آن خود کند و در برابر سهم 33 درصدی اپل از این بازار نشان از رقابتی تنگاتنگی میان این دو شرکت دارد. سامسونگ در این سه ماهه از سال 10.5 میلیون دستگاه در اروپای شمالی فروخته است.

این منبع خبری اظهار داشته است در این مناطق در مجموع سامسونگ موفق به فروش 83.8 میلیون دستگاه شده که برای مدت این سه ماه موفق آمیز به حساب می‌آید زیرا اپل در این مدت تنها توانسته 48.04 میلیون دستگاه بفروش برساند. شما در مورد رقابت این دو شرکت چطور فکر می‌کنید؟


ویدیو مرتبط :
راز موفقیت سامسونگ در بازار موبایل چه بود؟