سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاکیدات ویژه وزارت علوم برای فعالیت‌های فرهنگی در سال 95/ توسعه فضای مجازی و اتاق‌های فکر از مهم‌ترین برنامه‌ها


سیدضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با برنامه‌های فرهنگی این وزارتخانه برای سال 95، گفت: برنامه‌های فرهنگی ما دو بخش است، یکی برنامه‌های روتین که در سال‌های مختلف استمرار پیدا می‌کند و بخشی هم برنامه‌های ویژه‌ای است که تاکیدات ویژ‌ه‌ای هم روی آن وجود دارد.

وی افزود: امسال ما در چند بخش تاکید ویژ‌ه‌ داریم یکی در حوزه فعالیت‌های بین‌المللی است که سعی می‌کنیم تعاملات فرهنگی را با دانشگاه‌های خارجی و دانشجویان خارجی مقیم ایران، دانشجویان ایرانی مقیم خارج توسعه بدهیم که این مسئله از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی در سال جاری است.

هاشمی ادامه داد: بخش دیگر برنامه‌های ما توسعه اتاق‌های فکر است. اتاق‌های فکری در دانشگاه‌های مادر تشکیل شده که تلاش ما بر این است که بتوانیم از طریق اتاق‌های فکر قابلیت‌های علمی و کارشناسی دانشگاه‌ها را برای کمک و هم‌فکری با مدیران و مسئولان اعم از مسئولان اجرایی، نمایندگان مجلس و حوزه‌های مختلفی که در تصمیم‌گیری‌ها، مدیریت اجرائی و همچنین در سیاست‌گذاری دخیل هستند را تقویت کنیم و از ظرفیت علمی و کارشناسی دانشگاه برای هم‌فکری با نخبگان مدیریتی بهره بگیریم.

معاون فرهنگی وزارت علوم در خاتمه اظهار کرد: بخش دیگری از برنامه‌های ما توسعه فعالیت در حوزه فضای مجازی است که با توجه به تقویت فضای مجازی و ارائه تکنولژی‌ها و نرم‌افزارهای جدید سعی می‌کنیم از این بستر برای افزایش تعاملات و فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازار داغ شایعات فضای مجازی به وزارت بهداشت رسید