سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کرایه اطفال روزی 15 هزار تومان؛ فروش - 20 میلیون


فرح‌ناز رافع در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، با پرداختن به موضوع زنان کارتن خواب اظهار داشت:‌یکی از اقدامات سازمان داوطلبان هلال احمر سروسامان دادن زنان کارتن‌خواب است، کما اینکه اینگونه فعالیت‌هایمان زیاد مایل به رسانه ای کردن نیستیم.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر ادامه داد: در این رابطه با همکاری خانم فاطمه دانشور - مدیرعامل و موسس موسسه نیکوکاری مهرآفرین پناه و از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، زنان کارتن‌خواب علی الخصوص در میدان هرندی شناسایی و برای آنان اتاق‌های مسافرخانه‌ها کرایه می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان نسبت به کرایه روزانه 15 هزار تومانی اطفال برای گدایی و فروش آنان به قیمت 20 میلیون ریال در مناطقی مانند بهشت زهرا ابراز تأسف کرد و در ادامه به اقداماتی که برای کاهش این معضل در بین زنان کارتن‌خواب پیش گرفتن پرداخت.

رافع با تشریح وضعیت اطفالی که به دلیل اعتیاد مادرانشان صورت و اندام‌های آنان نیز به شدت سوخته است، ابراز تأسف کرد و گفت: ما در فعالیت‌های حمایتی هلال احمر سعی کردیم با مشارکت و همکاری خانم دانشور اقداماتی برای پیشگیری و پوشش اسکان این زنان کارتن خواب و معتاد انجام دهیم ولی جای کار هنوز بسیار است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گروگانی که روزی 15 میلیون تومان می گیرد