سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تغییر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام قابل قبول نیست


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه اول دی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به رئیس جمهور درباره نشست وزرای کشورهای اسلامی در مشهد گفت: در سال 2010 در جلسه وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی در باکو، مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 انتخاب شد اما در سال گذشته با تغییر مصوبه قبلی خود برگزاری اجلاس را به شهر کوچکی در سودان واگذار کرده است.

وی ادامه داد: هرچند کوتاهی و ضعف در بدنه دولت در پیگیری این قضیه مشاهده می‌شد و هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است اما تغییر این مصوبه در آستانه برگزاری آن قابل قبول نیست و توهینی بزرگ به ملت ایران و مردم مشهد است.

پژمان‌فر مصوبه تغییر محل برگزاری اجلاس سال 2017 را که در عمان صورت پذیرفت دلالت بر ضعف دستگاه دیپلماسی و وزارت ارشاد ذکر کرد و گفت: به عنوان یک پیشنهاد از رئیس جمهور تقاضا می‌کنم در جهت اعاده آبروی نظام، خود شخصاً ریاست شورای عالی ستاد سال 2017 را بر عهده گرفته و دبیری را به استانداری خراسان رضوی تفویض کنند زیرا تجربه اجلاس سال 2006 در اصفهان نشان داد که مسئولیت مستقیم رئیس جمهور تاثیر بسزایی در پیشبرد امور مربوط به این رویداد دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/GXX2YY


ویدیو مرتبط :
تیکه خبرنگار20:30 به شاهکار تغییر پایتخت مجلسی ها