سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مه غلیظ و كاهش دید در گردنه های زنجان


مسعود خوشكام روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این وضعیت در گردنه‌ ‌های آق گدیك و خان چای در مسیر زنجان - تهم - چورزق نیز وجود دارد.
مسئول مركز مدیریت راه‌های اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از بعدازظهر روز گذشته (دوشنبه) كه بارندگی در استان آغاز شد هیچ موردی از ریزش كوه در مسیر زنجان - تهم - چورزق اتفاق نیفتاده است.
خوشكام تاكید كرد: هم اكنون تردد خودروها در همه جاده‌های این استان بدون مشكل در جریان است.
وی خاطرنشان كرد: رانندگان مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد كنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
مسئول مركز مدیریت راه‌های اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: رانندگان در جاده های استان زنجان درصورت رویارویی با هرگونه مشكل و برای اطلاع از وضعیت راه‌ها از طریق سامانه پیامكی 1000241141 یا با شماره تلفن‌های 1816، 33772027 تماس بگیرند.
استان زنجان دارای 28 راهدارخانه و 15 گردنه اصلی است كه در مواقع اضطراری و مساعد نبودن شرایط جوی گروه های راهداری در این مسیرها مستقر می شوند.
این استان حدود پنج هزار و 600 كیلومتر آزادراه، بزرگ راه، راه های اصلی و فرعی دارد كه چهار هزار كیلومتر آن راه روستایی و 10 هزار و 400 كیلومتر نیز راه هم سنگ است.
7325/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مه غلیظ