علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



همکاري ۲۰۰ مرکز علمي جهان با جايزه مصطفي(ص)


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 15:34

همکاري ۲۰۰ مرکز علمي جهان با جايزه مصطفي(ص)

مهر/ دبير شوراي سياست گذاري جايزه مصطفي(ص) از همکاري ۲۰۰ مرکز علمي در سطح جهان با اين جايزه خبر داد و گفت: جايزه مصطفي(ص) به سيزده هزار مخاطب از مراکز علمي-پژوهشي دنيا معرفي شده است.
مهدي صفاري‌نيا ، رئيس پارک فناوري پرديس معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در مراسم ضيافت چهره‌هاي ماندگار و مسئولان برگزاري جايزه مصطفي(ص)،ضمن بيان اهداف اين جايزه علمي، به فعاليت‌هاي انجام شده در راستاي شناسايي و معرفي برترين‌هاي علم و فناوري جهان اسلام پرداخت و گفت: جايزه مصطفي بالاترين نشان علم و فناوري جمهوري اسلامي را دارد.
وي افزود: استقبالي که دانشمندان علمي و پژوهشي در سراسر جهان اسلام و کشورهاي مسلمان از اين جايزه داشتند فراتر از انتظار ما بوده و تصور ما اين است که توانسته‌ايم در دوره اول بخش مهمي از اهدافي که در اساسنامه جايزه بوده را پوشش دهيم.
دبير شوراي سياست گذاري جايزه مصطفي(ص) از ايجاد ارتباط مستمر با بيش از ۷۰۰ دانشمند و پژوهشگر برتر جهان اسلام در سراسر جهان خبر داد و شبکه‌سازي در سطح بين‌الملل را از ديگر فعاليت‌هاي انجام شده در مسير ايجاد فضاي همکاري و تعامل بين متخصصان و دانشمندان کشورهاي اسلامي برشمرد.

به گفته وي، دويست مرکز علمي در سطح جهان با جايزه همکاري مي‌کنند و تاکنون اين جايزه به ۱۳ هزار مخاطب از مراکز علمي-پژوهشي دنيا معرفي شده است.
صفاري‌نيا افزود: مراسم اعطاي جايزه مصطفي(ص) از سوم تا هشتم دي‌ماه امسال مقارن با ميلاد پيامبر اکرم(ص) و همزمان با هفته وحدت است در تالار وحدت برگزار مي‌شود.
جواد صالحي، حسن ظهور، بهمن مهري، عبدالصمد حاج صمدي، جليل رسولي، مهدي بهزاد، محمدرضا اسلامي، غلامعلي افروز، سيدعلي موسوي گرمارودي، غلامحسين ابراهيم ديناني، شهربانو عريان، حسن ابراهيم‌زاده، عباس شفيعي، علي نصيريان، غلامرضا پورمند، سيدمحمد بلورچيان، علي معلم دامغاني، محمد حسين حليمي، سيدکمال‌الدين يادآور نيک‌روش، هاشم رفيعي‌تبار، سيدعباداله محموديان، شکوه نوابي‌ژاد، احمد سميعي گيلاني، فتح‌اله مجتبايي و علي درويش‌زاده چهره‌هاي ماندگار حاضر در اين مراسم بودند.
اين ضيافت با هدف معرفي جايزه علمي و فناوري مصطفي(ص) و جلب مشارکت چهره‌هاي ماندگار در نهاد جايزه برگزار شد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ما در مرکز جهان نیستیم...