ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مهدوی: استکی با هزینه شخصی، خانواده‌اش را به قطر آورد/ عرفان با تیم ملی ادامه می‌دهد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدابوالحسن مهدوی در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال در مسابقات انتخابی المپیک گفت: بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و ما تبلور همدلی را در تیم ملی شاهد بودیم. دوست و دشمن در داخل و خارج از کشور برای تیم ملی انرژی مثبت می‌فرستادند.

وی در خصوص ادامه همکاری با عرفان اسماعیلاچیچ گفت: با این سرمربی ادامه می‌دهیم. درابتدا ناهماهنگی فرهنگی بین عرفان و بازیکنان وجود داشت ولی بازیکنان و عرفان به ارتباط متقابل رسیدند و ما سعی کردیم تا یک همدلی ایجاد کنیم. 

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص سرپرست تیم ملی و بازگشت می‌آبادی از قطر پیش از پایان مسابقات گفت: از ابتدا اصغر سهمی به عنوان سرپرست تیم ملی بود اما به دلیل گرفتاری بیماری در مشهد و بیماری نتوانست در اردوها تیم را همراهی کند. ما تا چند روز صبر می‌کنیم و اگر وی نتوانست به تیم ملحق شود از بین چند گزینه مدنظرمان یک نفر را به عنوان سرپرست معرفی می‌کنیم. 

مهدوی در خصوص فرامرز می‌آبادی نیز گفت: باید بگویم که وی در قطر بیمار شد و چند روزی در هتل ماند و حتی در بیمارستان بستری شد ما به خاطر اینکه خانواده وی نگران نباشند این موضوع را مطرح نکردیم. اما در نهایت وقتی که دیدیم امور فدراسیون نیز باید دنبال شود تصمیم گرفتیم که می‌آبادی به تهران برگردد و فرامرز خالقی به عنوان سرپرست در کنار تیم ملی حضور یافت. 

وی در خصوص حضور چند روزه الله‌کرم استکی نیز گفت: این بازیکن برداشت بدنی از صحبت‌های فدراسیون کرده بود و فکر کرده بود که می‌تواند خانواده خود را به قطر بیاورد. من با این موضوع مخالفت کردم ومعتقد بودم چنین شرایطی اگر قرار است وجود داشته باشد باید برای همه بازیکنان باشد اما در مقطعی احساس کردم که لازم است او با خانواده‌اش دیدار کند و پس از صحبت با کادر فنی این بازیکن با هزینه شخصی به تهران آمد و خانواده خود را به قطر آورد. 

مهدوی در پایان در خصوص شانس میزبانی ایران برای مسابقات کسب سهمیه المپیک در پنج ماه آینده گفت: در سوچی با مسئولان فدراسیون جهانی صحبت کردیم، هنوز میزبان‌ها معرفی نشده‌اند و قرار است پس از مشخص شدن تیم‌ها سرپرست معرفی شود. زمانی که متوجه شدیم به صورت مستقیم به المپیک نرفتیم به فدراسیون جهانی نامه زدیم و درخواست میزبانی خود را اعلام کردیم.در حال حاضر زمینه این کار فراهم است و با حسن مصطفی نیز جلسه گذاشتیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی سفر ملی پوشان به دوحه برای دیدار با تیم ملی قطر‬‎