تیونینگ/ خاص‌ترین «مرسدس بنز S» کلاس ایران


تیونینگ/ خاص‌ترین «مرسدس بنز S» کلاس ایراندنیای خودرو/ کلاس S، یکی از کلاس‌های لوکس‌ و مجهز کمپانی مرسدس بنز است که از نسل‌های ابتدایی تا آخرین‌ نسلش در خیابان‌های شهر به وفور یافت می‌شود.
مرسدس‌بنز به‌خودی‌ خود خودرویی خاص است، حال آن‌که لوکس‌ترین و مجهزترین کلاس آن یعنی مرسدس‌بنز S نیز علاوه ‌بر خاص بودن از جذابیت فراوانی نیز بهره می‌برد. این کلاس، یکی از کلاس‌های لوکس‌ و مجهز این کمپانی است که از نسل‌های ابتدایی تا آخرین‌ نسلش در خیابان‌های شهر به وفور یافت می‌شود. Asma نیز یکی از تیونرهای مشهور جهان است که خودروهای زیادی را تیونینگ کرده است. از پروژه‌های معروف این تیونر آلمانی می‌توان به لامبورگینی اونتادور، مرسدس‌بنزهای کلاس‌های S، G، SL، CL، CLS، SLR و SLS، پورشه کاین، پورشه پانامرا، ب‌ام‌و ایکس 6 و... اشاره کرد. در بین تمام مرسدس‌بنزهای داخل، یک دستگاه مرسدس‌بنز اس‌کلاس با کیت بدنه ASMA نیز در کشور وجود دارد که به‌عنوان عقاب امپریال مشهور است. تیونر این خودرو پس از وارد کردن قطعات کیت بدنه از آلمان، توسط مجموعه جواهری در ایران انجام شده است.

مرسدس‌بنز مورد نظر که در ایران لباس Asma را به‌تن کرده، یک دستگاه S350 L مدل ۲۰۰۷ است که پیش از به‌ تن کردن لباس Asma، شاهد یکسری تغییرات هم بوده است. ابتدا با تعویض قطعات ظاهری مانند چراغ‌ها و … با نمونه فیس‌لیفت S کلاس که متعلق به سال ۲۰۰۹ است ظاهر خودرو به روزتر شده است و سپس نوبت به بادی‌کیت Asma رسیده است. سپر عقب، سپر جلو، جلو پنجره، کاپوت جلو، گل‌گیرهای عقب، گل‌گیرهای جلو، در‌های عقب و … از جمله قسمت‌های ظاهری S350 مورد نظر هستند که دستخوش تغییرات شده است. پس از نصب بادی‌کیت Asma، آخرین اقدام انجام‌شده روی این خودروی لوکس، استفاده از برچسب مشکی‌رنگ مات روی بدنه آن است. تمام قسمت‌های بدنه این S350 به جز چراغ‌ها و سر اگزوزهایش مشکی‌پوش شده‌اند. یعنی این پوشش مشکی رنگ مات حتی رینگ‌ها، لوگوی مرسدس‌بنز نصب‌شده روی صندوق‌بار، نوارهای نازک استیل دور شیشه‌ها و … را نیز شامل شده است.


منبع: دنیای خودرو


ویدیو مرتبط :
مرسدس بنز کلاس S کوپه مدل 2015 - ایران جیب