سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک تصویب شد


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت لایحه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

در این راستا علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جریان بررسی این لایحه، اظهار داشت: من از شورا و شهردار تهران تقاضا می‌کنم کارت‌های دراختیار طرح ترافیک را به‌طور محدودتری ارائه دهد.

وی ادامه داد: مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک جریمه عارضه‌ای است که به شهر وارد می‌شود و ما در موضوع قیمت مبنا بحث جدی داریم.

دبیر با اشاره به لایحه پیشنهادی شهرداری برای نرخ فروش مجوز طرح ترافیک در سال 95، توضیح داد: قیمت‌های پیشنهادی شهرداری در برخی موارد تا 3 برابر افزایش یافته است و نرخ‌های درج‌شده در لایحه باید با دقت بیش‌تری بررسی شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9V0UOJ


ویدیو مرتبط :
نرخ سود اعتبار کالاهای واسطه ای تصویب شد