ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسینی: نگفتم تشخیص پزشکان نفت اشتباه بود/ تیم ما شانس کمی برای قهرمانی دارد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی، مدافع میانی تیم فوتبال نفت تهران که با آسیب‌دیدگی مواجه شده، امیدوار است که تا یک ماه آینده به میادین فوتبال برگردد. حسینی در مورد وضعیت مصدومیتش، شرایط نفت تهران و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: وضعیت آسیب‌دیدگی‌ات چطور است؟

مراحل درمانی را طبق برنامه پشت‌سر می‌گذارم و امیدوارم که تا یک ماه آینده شرایط بازی را پیدا کنم. پیش از این مصدوم شده بودم که برای بازگشت به میدان کمی عجله کردم و حالا برای بهبود این مصدومیت بیشتر کار دارم.

تسنیم: مثل اینکه گفته بودی پزشکان نفت در تشخیص مصدومیت تو اشتباه کرده‌اند ...

من اصلاً تحت‌نظر آنها قرار ندارم که چنین حرفی زده باشم. پزشکان نفت تلاشی برای بهبود مصدومیت من نکرده‌اند و در این مدت زیر نظر دکتر نوروزی و خانم محمدی مراحل درمانی را پشت سر گذاشته‌ام. من هیچ‌وقت نگفتم که تشخیص پزشکان نفت اشتباه بود. در ضمن این را هم باید بگویم که کلینیک دکتر نوروزی یک غنیمت بزرگ برای ورزشکاران است. من در ایران تا به حال چنین جایی را ندیده بودم.

تسنیم: در مورد مشکلات مالی نفت تهران و حرف‌های منصوریان در هفته گذشته که باعث ناراحتی مسئولان نفت شد، چه صحبتی داری؟

من معتقدم نفت نیاز به آرامش دارد و امیدوارم باشگاه مشکلات را حل کند. به عنوان مثال ما در لیگ قهرمانان و در مرحله پلی‌آف باید با الجیش بازی کنیم. آنها بیشتر از 10 بازیکن خارجی دارند و قرارداد یک بازیکن الجیش از کل بودجه باشگاه نفت تهران از رده نونهالان تا بزرگسالان بیشتر است. واقعاً با این شرایط رقابت با این تیم‌ها سخت است. با این حال امیدوارم تیم ما هم در آرامش باشد و مشکلات‌مان برطرف شود.

تسنیم: البته با بردهای اخیر وضعیت تیم‌تان بهتر شده است ...

خدا را شکر که از دو بازی شش امتیاز گرفتیم و این موضوع کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد. ما یک بازی عقب‌افتاده هم با استقلال اهواز داریم و اگر این بازی را ببریم شرایط بهتری در جدول پیدا خواهیم کرد.

تسنیم: آیا تیم نفت می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد؟

به نظر من قهرمان شدن نفت خیلی سخت شده و شانس کمی برای قهرمانی داریم. الان تیم های مدعی تقریباً خودشان را جدا کرده‌اند، ولی ما برای تمامی تیم‌های لیگ برتر رقیبی سرسخت هستیم.

تسنیم: ولی زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است، آیا نفت نمی‌تواند خودش را به جمع مدعیان برساند؟

همین الان هشت مصدوم داریم که همه آنها 20 تا 30روز یا بیشتر از میادین دور خواهند بود. این مسائل واقعاً در نتایج و عملکرد یک تیم تأثیرگذار است. باز هم خدا را شکر که با همین وضعیت و با تلاش بازیکنان از دو بازی اخیر شش امتیاز گرفتیم. دو بازی آینده با صبا و تراکتورسازی هم برای ما بسیار مهم است و واقعاً کار سختی داریم.

تسنیم: کدام تیم‌ها مدعی جدی قهرمانی هستند؟

به نظر من استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در حال حاضر شانس خوبی دارند و چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فرود هواپیما با کمی اشتباه