سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی بازی های سرگرم کننده ورزش های زمستانی [قسمت دوم]


معرفی بازی های سرگرم کننده ورزش های زمستانی [قسمت دوم]

با ورود به آخرین فصل سال، تب و تاب ورزش های زمستانی بار دیگر مردم را به خود مشغول کرد. به بهانه این موضوع، بر آن شدیم تا بهترین عناوین این سبک را ارائه دهیم که در کنار هیجانی مشابه، خطر کمتری را نیز در بر داشته باشد.

پس تا پایان با دیجیاتو همراه باشید. قسمت ابتدایی مقاله را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

TrialX2 Winter

Trial-Xtreme

برای قرار دادن TrialX2 Winter به عنوان ورزشی زمستانه کمی پارتی بازی کردیم! ولی خب، مگر می شود اثری از مجموعه Trial Xtreme در لیست بهترین ها وجود نداشته باشد؟ این سری، یکی از محبوب ترین آثار تلفن های هوشمند است که تاکنون بیش از پنجاه میلیون نفر آن را تجربه کرده اند. TrialX2 Winter افزونه ای برای 2 Trial Xtreme بوده و این بار موتور سواران مهارت هایشان را در محیطی برفی می آزمایند.

همانند بازی اصلی، باید در طول مسیر علاوه بر حفظ کنترل خود، از موانع عبور کرده و بیشترین امتیاز را کسب کنید. همچنین شاهد حضور قابلیت شخصی سازی و تغییر نحوه کنترل بازی نیز هستیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، سازندگان برای هر چه طبیعی تر شدن عنوان مورد بحث از تکنولوژی PhysX کمپانی انویدیا استفاده کرده اند.

TrialX2 Winter TrialX2 Winter قیمت : رایگان سازنده : Deemedya سیستم عامل : iOS و اندروید حجم : 62.5 / 49 مگابایت Crazy Snowboard

crazy-snowboard

نوبتی هم باشد بالاخره نوبت به محبوب ترین عنوان اسنوبرد گوشی های همراه رسید. Crazy Snowboard این بار تجربه واقعی یک اسکی سواری را در فضایی سه بعدی ارائه داده و مشابه دیگر عناوین هم سبک، باید با کنترل شخصیتتان مسیری شیب داری را طی کنید تا به خط پایان برسید.

بدون شک یکی از جذابیت های این ورزش، انجام حرکت نمایشی در طول مسیر است. استودیوی Ezone نیز با قرار دادن موانع مختلف در طول مسیر، این فرصت را برای بازیکنان فراهم کرده تا با پرش از روی آنان و انجام حرکات مختلف، امتیاز بالاتری گرفته و شخصیت یا اسنوبورد هایی بیشتری را آزاد کنند. بخش چند نفره ای نیز برای بازی لحاظ شده که می توانید با دیگر بازیکنان جهان به مسابقه بپردازید. در پایان، باید گفت بیش از پانزده میلیون نفر این عنوان را تجربه کرده اند.

Crazy Snowboard Crazy Snowboard قیمت : رایگان سازنده : Ezone سیستم عامل : iOS و اندروید حجم : 65.4 / 27 مگابایت Athletics: Winter Sports

athletics-winter-sports

اگر از دانلود عناوین مختلف ورزش های زمستانی خسته شده اید، Athletics: Winter Sports می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. بازی مجموعه ای از بیست و هشت ورزش زمستانی بوده و بسته به سلیقه تان می توانید هر کدام را تجربه کنید.

ممکن است در نگاه اول، از حضور این تعداد ورزش و نحوه کنترل مختلف آن ها سردرگرم شوید اما سازندگان با واقف بودن بر این موضوع، بازی مورد بحث را به گونه ای ساخته اند که بازیکنان مبتدی تر نیز جذب آن شده و با وجود یک گرافیک سه بعدی، حسی واقعی را تجربه کنند. علاوه بر این، عنوان یاد شده از حالت Split Screen نیز پشتیبانی کرده و می توانید در یک دستگاه، به صورت دو نفری بازی کنید.

Athletics: Winter Sports Athletics: Winter Sports قیمت : رایگان سازنده : Tangram3D سیستم عامل : iOS و اندروید حجم : 64.2 / 42 مگابایت Eurosport Ski Challenge 16

Eurosport-Ski-Challenge-16

با کمی جستجو در فروشگاه های مجازی، عناوین اسکی مختلفی را مشاهده خواهید کرد که معمولا از فرمولی مشابه استفاده می کنند، اما در این بین آثاری هستند که با کیفیت بیشتر، خود را از آنان جدا می کنند.

Eurosport Ski Challenge 16 از این دسته عناوین است که با ارائه یک گرافیک جذاب، توانسته مخاطبان را به خود جلب کند. هسته اصلی گیم پلی بازی نیز همانند دیگر عناوین بوده و باید با یک استراتژی مناسب به خط پایان برسید. علاوه بر این، می توانید ورزشکارتان را به طور کامل شخصی سازی کرده و توانایی هایتان را به رخ دیگر بازیکنان بکشید.

Eurosport Ski Challenge 16 Eurosport Ski Challenge 16 قیمت : رایگان سازنده : Greentube سیستم عامل : iOS و اندروید حجم : 239 / 45 مگابایت

برچسب‌ها:دانلود اپلیکیشن اندرویددانلود بازی iOSدانلود بازی اندرویدورزش های زمستانه

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی بازی سرگرم کننده Score! HERO