ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



از دايي تا برانکو: جهانبازي، قاتل سوت خوني


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 18:55

از دايي تا برانکو/ جهانبازي، قاتل سوت خوني!

آي اسپورت/ دو سال قبل، علي دايي جهانبازي را مقصر قهرمان نشدن تيمش دانست و امسال، تيم برانکو با اشتباه اين داور از جام حذفي کنار رفت.
«در مورد قضاوت جهانبازي وجدان‌هاي بيدار تصميم بگيرند. اين آقا (جهانبازي) در بازي با تراکتورسازي هم 2 پنالتي ما را نگرفت. ما از روز گذشته چندين بار با فدراسيون و نهادهاي ديگر نامه‌نگاري کرديم که جهانبازي داور ديدار ما و فولاد نباشد اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاد و داور تغيير نکرد.» اين‌ها، جملات علي دايي بعد از بازي فولاد و پرسپوليس است. بازي حساسي که پرسپوليسي‌ها دقيقه 90 با گل هند آرش افشين باختند و بخاطر همان باخت، قهرماني را به فولاد فرکي واگذار کردند. جهانبازي، در آن صحنه هند آشکار افشين را نديد و امروز بعد از 2 سال، هندي که نبود را خطا گرفت و ايمان صادقي را اخراج کرد.
يدالله جهانبازي، متهم اصلي از دست رفتن دو جام قهرماني پرسپوليس است. ليگ سيزدهم که سرخپوشان در يک قدمي فتح آن قرار داشتند و جام حذفي امسال که قبل از رسيدن به جدال حساس با سپاهان، تيم برانکو قرباني اشتباهات فاحش جهانبازي شد. اشتباه امروز جهانبازي، پرونده دو سال قبل او را باز کرد. داوري که در ديدن هند مشکل جدي دارد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آموزش سوت زدن تو سه سوت!!! (((حتما یاد میگیری)))