سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدارس، محور تاب آوری محلات در مقابل زلزله می شوند


سعید بابایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود : این مانور فردا - یکشنبه - هشتم آذر در مدارس استان های تهران، همدان، اصفهان، کرمان، قزوین و گلستان برگزار می شود که در این مانور، اهالی محل با وقوع زلزله برای در امان بودن به مدارس مورد نظر هدایت می شوند.
بابایی اظهار کرد: پناه گیری، هنگام وقوع زلزله در سال های گذشته آموزش داده می شد و امسال، آرامش دادن به افراد آسیب دیده از زلزله و هدایت آنان به مکان های امن (مدارس) به دانش آموزان آموزش داده می شود.
معاون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر در ادامه از همکاری پژوهشگاه زلزله، سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، سازمان مدیریت بحران و هلال احمر برای این مانور خبر داد.
وی ادامه داد: براساس آماری که مسئولان آموزش پرورش اعلام کرده اند ، یک سوم مدارس کشور در شرایط سازه ای مطلوبی قرار دارند و می توانند مکان امنی برای ساکنان محل باشد.
هفدهمین مانور سراسری زلزله در مدارس کشور فردا ، هشتم آذرماه مصادف با سالروز ملی ایمنی در برابر زلزله برگزار می شود.
استفاده از ظرفیت های موجود دستگاه ها در ارتقای ایمنی در سطح مدارس کشور از جمله اهداف برگزاری مانور یاد شده است که امسال شعار آن « مدارس ایمن ، جامعه تاب آور» است.
اجتمام(4)** 3377**1776

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دانلود مبانی و چارچوب نظری، در مورد تاب آوری