سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بخشنامه وزارت علوم برای خداحافظی با کارکنان فاقد قرارداد + تصویر بخشنامه


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اواخر سال 1394 اخباری مبنی بر اخراج نیروهای قراردادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رسانه‌ها منتشر شد؛ اخباری که از سوی بالاترین مقام وزارت علوم تکذیب شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آخرین نشست خبری خود در سال 94 درباره اخراج کارکنان این وزارتخانه، گفت: در ماه‌های اخیر هیچ اخراجی نداشتیم، اما تعداد زیادی کارمند پروژه‌ای، روزمزد و جهادی داریم که یک نفر هم اخراج نشده، اما تعدادی از قراردادها در دو سال گذشته تمام شد که دیگر تمدید نشد.

به گزارش تسنیم، محمدحسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم در بخشنامه‌ای به‌تاریخ 23 فروردین‌ماه سال جاری به معاونت 10گانه وزارت علوم (شورای معاونان) با اشاره به نامه معاون دیوان محاسبات کشور مبنی بر اینکه به‌کارگیری افراد خارج از ضوابط و مقررات قانونی مجاز نیست، اعلام کرده از تاریخ اول تیرماه سال 95 امکان حضور کسانی که فاقد رابطه استخدامی، مأموریت و یا قرارداد قانونی مشخص با وزارت علوم باشند در ستاد وزارت وجود ندارد.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
بخشنامه