فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



چهره های قرآنی در دهه فجر تجلیل می شوند


به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان دارالقرآن الکریم، مهدی قره شیخلو در چهارمین جلسه کمیته ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در یازدهمین دوره تکریم چهره های قرآنی کشور از اساتید، موسسات برتر، خانه های قرآن شهری و روستایی منتخب، حائزان رتبه برتر در طرح اعطای مدرک به حفاظ و همچنین خانواده معظم قاریان مهاجر الی الله تجلیل خواهد شد.
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به برنامه های اجرایی دهه فجر امسال، از برگزاری مراسم سومین سال تاسیس دفتر حفظ و نشر قرآن این سازمان در دهه فجر خبر داد.

**دیدار مدیران موسسه های قرآنی با جانبازان
نماینده اتحادیه موسسه های قرآنی مردمی در این جلسه گفت: برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر شامل تجلیل از فعالان قرآنی، همایش قرآنی ها، مسابقات قرآن به صورت حضوری و مصاحبه ای، نمایشگاه ویژه دهه فجر و جشنواره قرآن و سبک زندگی است.
به گفته وی، تهیه و توزیع پوستر در بین موسسه های قرآنی، مراسم ویژه دهه فجر در سه هزار موسسه، دیدار با خانواده شهدا، دیدار مدیران موسسه های قرآنی با جانبازان و معلولان در استان ها و حضور در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل از دیگر برنامه های پیش بینی شده توسط کمیته قرآن ستاد دهه فجر است که از سوی اتحادیه موسسه های قرآنی مردمی اجرا خواهد شد.
نماینده رادیو قرآن نیز با اشاره به طرح های این دستگاه در ایام الله دهه فجر گفت: برنامه هایی تحت عنوان قرآن، کتاب، انقلاب، برنامه صبحگاهی والشمس، برنامه رادیویی افق در موضوع گفت و گو با مسئولان قرآنی کشور و پوشش محافل انس با قرآن از جمله برنامه های رادیو قرآن است.
نماینده شبکه قرآن سیما درباره برنامه های این شبکه در دهه فجر گفت: برنامه هایی مانند جشن انقلاب با هدف معرفی دستاوردهای قرآنی استان ها، غرفه شبکه قرآن در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و برنامه مجله قرآنی از جمله برنامه های پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی به مناسبت ایام الله دهه فجر است.
نماینده سازمان قرآن و عترت بسیج گفت: همزمان با دهه فجر علاوه بر اینکه با خانواده شهدای قرآنی دیدار خواهیم داشت؛ سه محفل بزرگ انس با قرآن در کردستان، کرمان و کهکیلویه و بویر احمد و 24 دوره مسابقات قرآن بسیج نیز برگزار خواهد شد.
نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز دیدار با خانواده معظم شهدا را از برنامه های پیش بینی شده این دستگاه در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.
بر اساس این گزارش، چهارمین جلسه کمیته ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان برخی از دستگاه های قرآنی در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.
فراهنگ**1003**

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مراسم بزرگداشت دهه فجر و تجلیل از دانشجویان ممتاز (بهمن 92)