علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ایجاد دانشكده فنی و مهندسی دانشكاه آزاد مراغه تصویب شد


محمدرضا ولیلو، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به استعدادهای موجود و پیشینه31 ساله رشته عمران در این واحد، شورای گسترش در چهل و هشتمین جلسه، موافقت خود را با ایجاد این دانشكده اعلام كرد .
وی با بیان اینكه پیش از این دانشگاه آزاد اسلامی دارای دو دانشكده علوم انسانی و فنی و مهندسی بود، گفت: بنابراین تعداد دانشكده های دانشگاه آزاد مراغه به سه دانشكده افزایش می یابد.
وی اظهاركرد: رشته مهندسی عمران جزو نخستین رشته‌های تحصیلی این دانشگاه بوده و اكنون دو هزار و 500 دانشجو در این رشته مشغول تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه یادآور شد: این دانشجویان در سه رشته مقطع دكتری مهندسی عمران با گرایش های سازه، ژئوفیزیك و زلزله و 13 رشته كار‌شناسی ارشد و 20 رشته كار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته و كاردانی تحصیل می كنند.
ولیلو، ادامه داد: تعداد اعضای هیأت علمی تمام وقت و پاره وقت این دانشكده 50 نفر بوده و جزو دانشگاه‌های مهم و معتبر منطقه در رشته مهندسی و عمران و از كارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های با كیفیت استاندارد و عالی در این زمینه برخوردار است.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در آبان سال 1364 با راه اندازی رشته های كارشناسی زبان، اقتصاد و كاردانی امور دامی و با جذب 88 دانشجو كار خود را آغاز كرد.
در زمان حاضر این دانشگاه دارای 230 عضو هیات علمی بوده و پنج هزار و 500 دانشجوی آن در بیش از 130 رشته در مقاطع كاردانی، كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكترا مشغول تحصیل هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در147 كیلومتری جنوب تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.
3034/8023/518

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصویب پیشنهاد ایجاد دو منطقه آزاد در کشور