فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«پرستویی» در دانشگاه شهید بهشتی


به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اکران‌های دانشگاهی فیلم سینمایی «بادیگارد» جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در حال انجام است و اقبال دانشجویان و دانشگاه ها برای نمایش فیلم هر روز بیشتر می شود. 

امروز (3 اسفندماه) فیلم «بادیگارد» در دو سانس برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به نمایش درمی آید که در این نمایش علاوه بر پرویز پرستویی دارنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره سی و چهارم فیلم فجر، محمود کلاری مدیر فیلمبرداری و پژمان لشکری پور مجری طرح این فیلم در دانشگاه حاضر می شوند و به سوالات دانشجویان این دانشگاه پاسخ خواهند گفت. 

جدیدترین ساخته حاتمی کیا مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم درباره یک محافظ شخصی است که در بخشی از داستان از جان یکی از شخصیتهای مهم نظام محافظت می کند اما در جایی دیگر و بر اساس حوادث متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک و این موضوع باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و به سراغ محافظت از شخص دیگری برود که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/ENZ1SC


ویدیو مرتبط :
همایش کارآفرینی در دانشگاه شهید بهشتی