ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ووشو ایران از برترین های جهان است


محسن محمدسیفی روز شنبه در حاشیه مراسم استقبال در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: ووشوکاران ایران از سطح آمادگی و توانمندی خوب و بالایی برخوردارند و درمسابقات جهانی و آسیایی حریف سرسخت و قدری برای رقبای مدعی و صاحب نام هستند.
وی به سطح سیزدهمین دوره مسابقات جهانی که در جاکارتا اندونزی برگزار شد اشاره و اظهار کرد: ایندوره از مسابقات جهانی ووشو نسبت به دوره قبل که در مالزی برگزار شد به لحاظ کمی و کیفی در سطح بسیار بالا بود که کار را برای کسب پیروزی سخت تر می کرد.
محمدسیفی افزود: در این رقابت ها قریب یک هزار ووشوکار از 84 کشور جهان حضور داشتند و ووشوکاران شرکت کننده در صدد این بودند که با کسب پیروزی، سطح توانمندی ووشو کشورشان را به رخ دیگر حریفان بکشند.
این قهرمان ارزنده ووشو ایران و جهان گفت: در این رقابت ها با توکل بر خداوند منان و عشق به وطن پای به رینگ گذاشتم که در دور نخست توانستم طعم تلخ شکست را به حریف انگلیسی خود بچشانم و در دور دوم نیز بر حریفی از ویتنام غلبه کردم که این ووشوکار را در دوره های قبل در مسابقات آسیایی و جهانی شکست داده و به طلا رسیده بودم.
محمدسیفی افزود: در دور سوم و چهارم نیز حریفان اوکراین و اردن به میدان نیامدند و در مرحله فینال نیز ووشوکار کشور ترکیه را مغلوب کرده و به نشان طلا وزن 70 کیلوگرم این رقابت ها دست یافتم.
وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حضور توانمندانه در مسابقات به کار گرفته و هرگز حریفان را دست کم نمی گیرم ، تصریح کرد: ووشو ایران برای حفظ و ارتقا نیازمند حمایت های مالی مناسب است و ورزشکاران و مربیان فعال و هیات های ورزشی انتظار حمایت دارند تا انگیزه آنان برای فعالیت و تلاش دوچندان شود.
محمدسیفی در سه دوره قبل مسابقات جهانی نیز به ترتیب یک نشان نقره در کانادا و دو نشان طلا نیز در رقابت های ترکیه و مالزی کسب کرده است و حریفان خارجی برای این ووشوکار زنجانی حساب ویژه ای باز کرده اند.
مراسم استقبال از این ووشوکار توانمند و مجرب زنجانی حوالی ساعت 13 ظهر امروز /شنبه/ در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.
597/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ووشو ساندای ایران با هفت مدال طلا نائب قهرمان جهان شد