سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیش از چهار میلیون نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای در استان اردبیل اجرا شد


به گزارش ایرنا از روابط عمومی فنی و حرفه ای اردبیل ، یونس ممی زاده روز یکشنبه افزود: این آموزش ها در مراکز آموزش فنی و حرفه ای
دولتی ، صنایع ، سیار و طرح نوین استاد شاگردی و 210 آموزشگاه آزاد فعال در بخش های مختلف صنعتی ، کشاورزی و خدماتی به متقاضیان ارائه شد.
او با اشاره به میزان دوره ها و تعداد کارآموزان و رشته های آموزش فنی و حرفه ای در استان بیان کرد: در بخش آموزش در مراکز ثابت که آموزش های پایه ای و تخصصی را شامل می شود سه میلیون و 77 هزار و 659 نفر ساعت آموزش دیده اند.
او اظهار کرد: با هدف جبران کمبود مراکز ثابت در مناطق دور دست و فاقد مرکز که سرمایه گذاری در آن نقاط مقرون به صرفه نیست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در مناطق محروم و روستاها در قالب آموزش روستاییان 437 هزار و 457 نفر ساعت خدمات آموزشی ارائه داد.
وی همچنین در زمینه آموزش های ارائه شده در پادگان های نظامی گفت: در سال جاری 82 هزار و 786 نفر ساعت در بخش زندان خدمات آموزشی ارائه شده است.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل افزود: آموزش در مراکز ضمن کار ( آموزش در صنایع ) با توجه به موقعیت صنعتی استان و ضرورت تامین نیروی کار ماهر مورد نیاز صنایع با جدیت دنبال شده و نسبت به آموزش 141 هزار و 384 نفر ساعت در بخش صنایع و بنگاههای اقتصادی اقدام شد.
او بیان کرد: در بخش طرح نوین استاد شاگردی 63 هزار و 23 نفر ساعت آموزش مهارتی ارائه شده است.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به اینکه بخش خصوصی بازوی توانمند ، بخش دولتی در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی گفت: در بخش خصوصی آموزشگاههای آزاد یک میلیون و 633 هزار و 380 نفر ساعت آموزش های مهارتی به متقاضیان ارائه کرده است.
6018/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
باز دید معاون آموزش ابتدایی استان اردبیل از مشکین شهر