سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با دانشگاه آزاد واحد سمنان


ابراهیم محمودی مدیرکل فنی و حرفه ای سمنان روز دوشنبه به ایرنا گفت : هدف از انعقاد این تفاهم نامه، توانمندسازی دانشجویان حین تحصیل متناسب با نیاز بازار کار و ایجاد زمینه های لازم جهت حضور فعال آنان در فعالیت های کارآفرینی، اقتصادی و مدیریتی کشور است.
وی همکاری در جهت طراحی ، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی شایستگی و شغلی مورد نیاز دانشجویان دانشگاه، همکاری در برگزاری همایش های علمی و پروژه های عملی پایان تحصیلی دانشجویان و اجرای واحدهای کارورزی و کارآموزی دانشجویان دانشگاه را از دیگر موضوعات این تفاهم نامه اعلام کرد.
وی با اشاره به انجام پروژه کوتاه مدت در قالب این تفاهم نامه یادآور شد : در این پروژه ، طرفین با راه اندازی تعدادی کارگاه آموزشی در داخل دانشگاه و یا خوابگاه های دانشجویان و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان به ارائه آموزش های مهارتی خواهند پرداخت.
محمودی اظهار داشت : سازماندهی ، ثبت نام ، برنامه ریزی و اجرای کلاس های آموزشی مهارت آموزی با هماهنگی دانشگاه ، اعزام استادان خبره جهت انتقال مهارت به دانشجویان ، برگزاری آزمون های تئوری و عملی و صدور گواهینامه یا تاییدیه آموزشی از تعهدات این اداره کل در این تفاهم نامه است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در اختیار قرار دادن مکان مناسب مهارت آموزی در محل دانشگاه و یا خوابگاه های دانشجویی، برگزاری جلسات منظم هم اندیشی مشترک ، اطلاع رسانی و تبلیغات دوره های مهارت آموزی به دانشجویان ، نیاز سنجی آموزشی و اعلام دوره های مورد نیاز به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ، را از جمله تعهدات این دانشگاه برشمرد.
استان سمنان بیش از 120 هزار دانشجو دارد.
6026/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد و مرکز پژوهش های مجلس