ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باشگاه مون‌پلیه اجازه نداد/ سجاد در انتظار صدور ویزا برای سفره به بحرین


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال ایران در مسابقات انتخابی جام‌جهانی و قهرمانی آسیا دو مسابقه برگزار کرده که در مسابقه اول مغلوب عربستان شده است و در بازی دوم هم در دیداری نسبتاً سخت برابر لبنان به پیروزی رسید.

به این ترتیب کادر فنی تیم ملی هندبال صعود ایران به جام‌جهانی را در خطر دید و با هماهنگی مسئولان فدراسیون با الله‌کرم و سجاد استکی تماس گرفت تا از آنها دعوت کردند تا در صورت امکان برای کمک به تیم ملی به بحرین بیایند؛ الله‌کرم استکی هم اکنون در اختیار باشگاه مون‌پلیه فرانسه است و باشگاهش اجازه همراهی تیم ملی را به وی نداد، اما سجاد استکی که به تازگی با باشگاه الغرافه قطر به توافق رسیده است جواب مثبت به دعوت کادر فنی داد.

پیش از این سجاد استکی اعلام کرده بود که به دلیل مشکلات شخصی توان همراهی تیم ملی را ندارد و حالا که صعود به تیم ملی به جام‌جهانی در خطر افتاده تصمیم گرفت تا خودش را به تیم ملی برساند و به کادر فنی کمک کند. به این ترتیب سجاد استکی در انتظار صدور ویزا است تا طی امشب یا فردا خودش را به جمع‌ ملی‌پوشان در بحرین برساند. پیش از این و امروز سعید پورقاسمی هم با درخواست کادر فنی به بحرین رفته بود.

الله‌کرم استکی با انتشار عکسی از سجاد، برادر کوچکترش خطاب به وی نوشت: برو خدا پشت و پناهت برو به کمک داداشات تو تیم ملی. انشالله که تو ویزات مشکلی پیش نیاد و بدون هیچ مشکلی به تیم ملی برسی. اون کسایی هم که این چند روز با فحشاشون دلت را شکستن حلالشون کن شاید مشکلات تو را نمیدونن مَرد. خیلی با غیرتی.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/XLP0YR


ویدیو مرتبط :
مون پلیه 3-1 رنس