سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



از داشتن رابطه خسته شدم و می خواهم ازدواج کنم


از داشتن رابطه خسته شدم و می خواهم ازدواج کنمخراسان/ پسری هستم 26ساله. حدود 10 سال است که با دختری آشنا هستم. او اهل شهر دیگری است. ارتباط ما فقط به صورت تلفنی است، خانواده‌ام با ازدواج ما مخالف هستند. چندبار رابطه‌مان را قطع کردیم؛ اما نتوانستیم یکدیگر را فراموش کنیم. واقعا خسته شده‌ام، دیگر می خواهم ازدواج کنم و از او جدا شوم. لطفاً راهنمایی کنید.
با سلام خدمت شما مخاطب گرامی، در پیامک شما سه نکته وجود دارد که لازم است این موارد را با هم بررسی کنیم تا بتوانید تصمیم مناسبی برای آینده خود بگیرید.
نکته اول : علت ازدواج
اولین نکته‎ای که باید بررسی شود، علت ازدواج شماست. با توجه به متن پیام‌تان، این گونه به نظر می‌رسد که شما برای فراموش کردن این خانم تصمیم به ازدواج گرفتید. متاسفانه این گونه تصمیم‎ها که برای فرار از شرایط فعلی گرفته می‎شود، نمی‌تواند تصمیم مناسبی باشد. بهتر است که ابتدا با یک مشاور صحبت کنید تا بتوانید مشکلات شرایط کنونی خود را حل و فصل کنید؛ برای مثال چرا این رابطه را تا کنون ادامه داده اید؟ یا چرا وقتی تصمیم به جدایی می‎گیرید، نمی‌توانید همدیگر را فراموش کنید؟ پس از برطرف شدن این مسائل، شما می‌توانید نفر دیگری را برای ازدواج انتخاب کنید؛ این را فراموش نکنید که تا وقتی شرایط روانی ما نامناسب باشد، نمی‎توانیم فرد مناسبی را برای ازدواج انتخاب کنیم. در ادامه به بررسی شرایط موجود خواهیم پرداخت.
نکته دوم : ازدواج با فردی از شهر دیگر
شما بیان کردید که 10 سال است با دختری در ارتباط هستید که در شهر دیگری زندگی می‌کند. در حال حاضر، با توجه به شرایط دانشگاه‎ها و فضایی که دنیای مجازی به وجود آورده است، این گونه ارتباطات و ازدواج‎ها رو به افزایش است؛ مشکل چنین ازدواج‏هایی این است که معمولاً دختر و پسر پیش از ازدواج، شناخت مناسبی از تفاوت فرهنگی و آداب و رسوم یکدیگر ندارند. در نتیجه قبل از هر تصمیمی لازم است طرفین بررسی کنند که آیا می‎توانند با تفاوت‎های موجود در فرهنگ و آداب و رسوم یکدیگر کنار بیایند یا خیر؟! شاید یکی از دلایل مخالفت خانواده شما نیز وجود همین تفاوت‎ها باشد. مسئله‎ای که با وجود ارتباط 10 ساله، ممکن است از دیدتان پنهان مانده باشد و در صورت بررسی دقیق‌تر، شما نیز در انتخاب خود تجدید نظر کنید.
نکته سوم : ارتباط تلفنی
نکته بعدی سبک ارتباط شما یعنی ارتباط تلفنی است. متاسفانه ارتباط‌های جدید مانند ارتباطات تلفنی یا اینترنتی که باعث آشنایی طرفین می‌شود، نمی‌تواند شناخت خوبی را ایجاد کند. در بخش بعد به بررسی انواع ارتباط خواهیم پرداخت تا متوجه شوید که چرا یک ارتباط تلفنی نمی‌تواند ارتباطی کامل و مناسب برای یافتن همسر باشد.
انواع ارتباط و میزان شناخت
ارتباط به طور کلی به معنی انتقال اطلاعات از یک فرد به فرد دیگر است. در واقع ارتباط فرآیندی است آگاهانه یا ناآگاهانه، خواسته یا ناخواسته که طی آن افکار، عقاید و احساسات یک فرد به فرد دیگری به شکل پیام‎های کلامی و غیر کلامی بیان، ارسال، دریافت، ادراک و منتقل می‎شود. از ویژگی‌های ارتباط این است که در فرآیند انتقال پیام از فرستنده به گیرنده، ذهنیات مورد نظر طرفین نیز انتقال می‌یابد و به عبارت دیگر، در یک ارتباط موثر و خوب، پیامی که بین شنونده وگیرنده رد و بدل می‌شود، باید کاملاً یکسان درک شود.پیام‎ها در یک ارتباط به سه صورت منتقل می‌شود؛ از نظر علمی 10 درصد پیام‎ها با کلام، 30 درصد با لحن و60 درصد با زبان بدن منتقل می‌شود. می توان نتیجه گرفت که مشکل ارتباطات مجازی و تلفنی این است که چون فقط به صورت کلامی و گاهی هم لحن است و فاقد بخش اعظم ارتباط یعنی بخش دیداری و زبان بدن می‎باشد، شناخت مناسبی را به دنبال نخواهد داشت. بهتر است در یک آشنایی که قرار است به ازدواج ختم شود، از هر سه روش انتقال پیام بهره گرفت تا بتوان به شناخت بیشتر و دقیق‎تری دست یافت. از طرفی باید بدانید که زبان کلام می‎تواند به شما دروغ بگوید اما زبان بدن نمی تواند حقایق را کتمان کند. در پایان باز هم به شما توصیه می کنم که پیش از تصمیم به ازدواج حتماً با یک مشاور در مورد شرایط فعلی خود مشورت نمایید.

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
خسته شدم