علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



جواهری گنبد مقابل آرمان اردکان شکست خورد


قربان توسن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفته ششم رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور گرامیداشت ۲۰۰ شهید والیبالیست، شامگاه یکشنبه تیم بازرگانی جواهری گنبد در سالن آیت الله خاتمی اردکان و در حضور بیش از دوهزار تماشاگر، مهمان تیم آرمان ورزشی این شهر بود که در این دیدار با حساب یک به سه مغلوب شد.

وی افزود: ست های اول، دوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج (۲۸-۳۰)، (۲۱-۲۵) و (۲۴-۲۶) با برتری میزبان همراه بود و گنبدی ها فقط در دور سوم ۲۵ بر ۲۰ پیروز شدند.

وی تصریح کرد: این دیدار را محمد ابراهیم زاده و اسماعیل رزقی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت کردند و نظارت آن نیز بر عهده شهباز صدری بود.

گفتنی است؛ تیم جواهری گنبد تا پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور با سه برد، سه باخت و مجموع ۹ امتیاز در مکان ششم قرار دارد و در هفته هفتم این مسابقات، چهارشنبه ۲۷ آبان راس ساعت ۱۷ در سالن المپیک گنبد میزبان تیم کاله مازندران خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
حواشی والیبال پیکان ۳-۰ آرمان اردکان