سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در ائتلاف اصول‌گرایانم/ مبارزه با فساد و رکود اقتصادی برایم اولویت دارد


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: من اصول‌گرا هستم، اما روحیه مستقل خود را همواره حفظ خواهم کرد. در ائتلاف اصول‌گرایان حضور دارم، اما اصلاح‌طلبان هم می‌خواهند من را در لیست‌شان قرار دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح‌طلبان برای قرار دادن شما در لیست خود مذاکره‌ای با شما کرده‌اند؟ گفت: خیر، من فقط شنیده‌ام و نمی‌دانم درست است یا خیر.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره تایید صلاحیت احمدی‌نژاد برای ورود به مجلس، گفت: احمدی‌نژاد صلاحیت ورود به مجلس را ندارد.

توکلی در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد وزرای دولت نهم و دهم نیز همین نظر را دارید؟ خاطر نشان کرد: آنها حق‌شان است که کاندیدا شوند، اما باید منتظر باشیم که تایید صلاحیت آنها چگونه خواهد بود.

وی درباره آینده مجلس یادآور شد: امیدوارم کسانی که ریشه‌دار هستند بیشتر در مجلس حضور داشته باشند.

توکلی در پایان مبارزه با فساد و رکود اقتصادی را اولویت خود در مجلس آینده مطرح کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مبارزه با فساد، اولویت دولت اعتدال