سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اتحادیه اروپا طرح برچسب‌زدن به کالاهای اسرائیلی را تصویب کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیسیون اروپا امروز چهارشنبه طرح برچسب زدن به کالاهای اسرائیلی تولید شده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین را تصویب کرد.

مقام‌های اروپایی پیشتر هشدار داده‌اند در صورتی که رژیم اسرائیل بعد از «برچسب زدن» کالاهای اسرائیلی، بار دیگر به سیاست خود برای گسترش شهرک‌سازی ادامه دهد، اتحادیه اروپا تدابیر بیشتری را بررسی خواهد کرد.

در حال حاضر این قوانین در فروشگاه‌های برخی از کشورهای اروپایی در حال اجراست به طوری که مشتریان بتوانند کالاهای تولید شده در شهرک‌های اسرائیلی را تشخیص دهند.

اسرائیل ضمن رد موضع اروپا درباره غیرقانونی بودن شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی با زدن برچسب ویژه بر کالاهای تولید شده در این شهرک‌ها مخالف است.

مقامات رژیم صهیونیستی طرح اتحادیه اروپا برای برچسب زدن به کالاهای این رژیم را مانع صلح و به معنای تحریم اسرائیل قلمداد می‌کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تصویب طرح اخذ مالیات از نقل و انتقال پول در اتحادیه اروپا