ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رده‌بندي بهترين دروازه‌بانان حاضر در ليگ برتر


  X     

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.11 - 18:50

رده‌بندي بهترين دروازه‌بانان حاضر در ليگ برتر

ورزش سه/ صدر جدول بهترين دروازه بانان حاضر در تيم هاي ليگ برتري به مانند هفته هاي پيش در اختيار سه گلر خارجي و يک ايراني است تنها تفاوت اين جدول را در جهش وحيد شيخ ويسي، دروازه بان نفتي ها مي توان ديد.
استقلال خوزستان، ملوان بندرانزلي، ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تيم هاي هستند که بهترين دروازه بانان حال حاضر ليگ برتر را در اختيار دارند.
اول – فرناندو ده خسوس؛ 3.5 امتياز
دروازه بان تيم عبداله ويسي، اين روزها حرف اول را در بين گلرهاي حاضر در ليگ برتر مي زند، ده خسوس که پس از حضور در 11 بازي اسنقلالي ها خوزستان در 7 بازي توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، وي تنها 4 بار دروازه خود را باز شده ديد، خسوس يک بار موفق به گرفتن ضربه پنالتي و تفاوتش نسبت به دروازه بانان ديگر در اين است که او موفق به ارسال يک پاس گل نيز شده است. خسوس در آخرين بازي استقلالي ها موفق به انجام کلين شيت شد. بهترين ميانگين زمان بسته نگه داشتن دروازه نيز متعلق به همين دروازه بان است،دروازه خسوس هر 247.5 دقيقه يک بار باز مي شود.
دوم – سرگئي پاشنکو، رشيد مظاهري؛ 2 امتياز
پاشنکو، گلر دوباره به تيم برگشته انزلي چي در بازي آخر اين تيم و در باتلاق انزلي نيز توانست بازهم دروازه خود را بسته نگه دارد، وي که در 7 بازي انزليچي ها در زمين حضور پيدا کرده است در 5 ديدار موفق به ثبت کلين شيت شد و تنها سه بار دروازه خود را باز شده ديد. پاشنکو با اين تعداد گلي که پذيرفته است توانسته متوسط هر 210 دقيقه يک بار دروازه خود را باز شده ببيند.
اما رشيد مظاهري که در ليگ پانزدهم به دوران اوج خود رسيده است در بازي اخير تيمش و بعد از بازي کابوس وار تبريز، بازهم دست به کلين شيت زد و براي هفتمين موفق به انجام اين کار شد، وي که به همراه دروازه بان استقلال خوزستان رکورددار بيشتر کلين شيت است در يازده بازي خود هفت بار دروازه خود را باز شده ديد و توانست مدت زمان بسته نگه داشتن دروازه خود را به 141.4 دقيقه برساند.
سوم – گئورگي گئورگيف؛ 1 امتياز
دروازه بان گسترش فولاد که از هفته سوم به دروازه اين تيم راه يافته است نيز در بازي هاي تيم کمالوند توانسته موثر ظاهر شود. گئورگيف که که در 9 ديداري که در زمين حاضر بوده است در 5 بازي دروازه خود را بسته نگه داشته است و 5 بار نيز دروازه خود را بسته نگه داشت، با تنها گلي که در بازي يازدهم اين تيم پذيرفت توانست به مدت زمان 162 دقيقه در بسته نگه داشتن دروازه خود برسد.
توضيح جدول:
در اين جدول دروازه باناني که حداقل در 60 درصد بازي هاي تيمشان درون دروازه حضور پيدا کردند وارد شدند، هر گل خورده باعث گرفتن نيم امتياز منفي مي شود و در طرف مقابل هر کلين شيت نيم امتياز و هر مهار ضربه پنالتي يک امتياز مثبت را به دنبال دارد. البته فرناندو خسوس، در يک بازي موفق به ارسال پاس گل شده است که به سبک امتيازدهي ارزشمندترين بازيکنان يک امتياز مثبت را براي او به دنبال داشت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
5 واکنش برتر دروازه بانان سری آ