سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش سردار مهری به مصوبه اخیر مجلس درباره بخشش دیرکرد جرائم رانندگی


واکنش سردار مهری به مصوبه اخیر مجلس درباره بخشش دیرکرد جرائم رانندگی باشگاه خبرنگاران/ رئیس پلیس راهور ناجا گفت: هیچ ابلاغیه ای به پلیس راهور برای بخشش دیرکرد جریمه ها ارسال نشده است.

سردار تقی مهری در واکنش به صحبت های نمایندگان مجلس مبنی بر بخشش جرایم دیرکرد 94 در صورت پرداخت کل خلافی گفت: هیچ ابلاغیه ای به پلیس راهور ارسال نشده است و به همین دلیل موضوع بخشش جرایم دیر کرد از سوی پلیس فعلا رد است. وی در پایان افزود: پلیس به عنوان مجری قانون عمل می کند و در صورتی که در چارچوب قانون ابلاغیه ای به پلیس شود ما ملزم به اجرا هستیم؛که در همین راستا هنوز هیچ ابلاغیه از مجلس دریافت نکردیم.

گفتنی است، در صحن علنی مجلس در روز سه شنبه هفته جاری مصوبه ای تصویب شد که براساس آن مجلس مقرر کرد درصورت پرداخت و تسویه حساب قبوض جریمه‌های رانندگی توسط مالکان خودرو تا پایان آذرماه 95، جریمه دیرکرد ناشی از عدم پرداخت تا پایان 1394 بخشیده ‌شود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مجلس مصوبه ای درباره نظارت ها فراتر از NPT ندارد