ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انریکه: در بیلبائو بدترین دشنام‌ها را به من دادند


انریکه: در بیلبائو بدترین دشنام‌ها را به من دادندورزش 3/ لوئیس انریکه فردا باید بارسلونا را در بازی برگشت دور یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو هدایت کند؛ در حالیکه تیم او بازی رفت را 2-1 پیروز شده است.
بارسلونا به احتمال فراوان برای این بازی آردا، بوسکتس و اینیستا را به دلیل بیماری در اختیار نخواهد داشت. انریکه در نشست خبری این بازی گفت:" اتلتیک فردا تیم خطرناک تری خواهد بود چون چیزی برای از دست دادن ندارد. بازی دشواری پیش رو داریم و هنوز صعودمان حتمی نشده است. آردا، بوسکتس و اینیستا امروز با ما تمرین نکردند چون دچار سرماخوردگی شده اند و باید تا فردا در مورد حضور یا عدم حضورشان در فهرست 18 نفره صبر کنیم."
انریکه در مورد وضعیت نیمار گفت:" نیمار هیچ مشکلی ندارد و مصدومیت او بهبود پیدا کرده است. در مورد او هرگز ریسک نخواهم کرد چون خصوصیات فردی و گذشت او در زمین مسابقه، کمک زیادی به ما می کند. او به خوبی تمرین کرده و کاملا آماده است. در مورد تمدید قرارداد او نیز خوشبین هستم و معتقدم قراردادش در نهایت تمدید خواهد شد."
توهین هواداران بیلبائو به اینیستا در بازی رفت:" دوست ندارم وارد این مباحث شوم. هرگونه توهین به بازیکنان محکوم است. هواداران بیلبائو پشت نیمکت ما بدترین دشنام ها را به من دادند؛ دشنام هایی که اگر قرار باشد به شما بگویم شگفت زده خواهید شد."
بازی حساس مقابل اتلتیکو:" تنها بازی مهم برای من همین بازی فردا برابر بیلبائو است. به دیدار مقابل اتلتیکو هنوز فکر نکرده ام."
24 بازی بدون شکست:" آمار فوق العاده ای است و نشان می دهد تیم روند باثباتی دارد. البته مطمئنا ما در ادامه امتیاز از دست خواهیم داد و شاید هم ببازیم چون بازیکنان انسان هستند نه ماشین."

عضو کانال ورزش شوید

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
هتریک انریکه برابر بیلبائو - بارسلونا 7 - 0 بیلبائو