سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون وزیر کشور از ثبات کامل امنیتی کشور در آستانه انتخابات خبر داد


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسین ذوالفقاری در حاشیه نشست تخصصی امنیتی اعضای شورای تامین استان، به تشریح شرایط امنیتی کشور پرداخت و افزود: در آستانه برگزاری انتخابات آسیب های امنیتی موجود احصا شده، مسائل اجتماعی و تهدیدات احتمالی خارج از مرزها به ستاد مرکزی و متناظران استانی تذکر داده شده است.
وی اظهار کرد: اطلس امنیتی کشور تهیه شده و امور مربوط به مسائل قومی و نامزدهای انتخاباتی به طور کامل انجام شده است.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه برآوردهای لازم برای تامین نیروهای اجرایی برگزاری انتخابات صورت گرفته است گفت: توجه ویژه به مباحث امنیتی در مناطق دارای قومیت های مختلف، کنترل اطلاعاتی مناطق مرزی برای جلوگیری از فعالیت گروه های معارض، برگزاری جلسات هماهنگی و توجیه نامزدها در فرمانداری های سراسر کشور و نظارت بر فعالیت احتمالی دشمنان در رسانه ها از دیگر اقدامات امنیتی صورت گرفته در آستانه انتخابات است.
ذوالفقاری با بیان اینکه هرگونه فعالیت گروه های تکفیری، ایضایی و تروریستی طی دو سال گذشته به طور کامل در کشور رصد شده است افزود: با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی هرگونه اقدامات خرابکارانه در نقاط صفر مرزی خنثی شده است.
وی اظهار کرد: هیچ گونه بمب گذاری در کشور انجام نشده و گروه هایی که قصد بمب گذاری در کشور داشته اند نتوانسته اند وارد ایران شوند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزاری نشست امنیتی اعضای شورای تامین در استان ها را اقدام مناسبی برای شناخت تهدیدات احتمالی دانست و گفت: این دوره ها در حوزه های پیشگیری از جرم، مدیریت بحران و آشنایی با قوانین امنیتی و انتظامی برای اعضای شورای تامین ضروری است.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
7489 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش وزیر کشور از انتخابات 1388