مربی والیبال شهرداری ارومیه: آلومینیوم هرمزگان کم اشتباه ظاهر شد


مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با وجود پیروزی برابر تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان، عملکرد آنها در ارائه بازی کم اشتباه بهتر از تیم ما بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، ساسان خداپرست پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل آلومینیوم المهدی هرمزگان در جمع خبرنگاران افزود: تیم حریف بازی قابل قبولی مقابل ما به نمایش گذاشت و با تمام توان و ظرفیت خود به میدان آمده بود.

وی اظهار کرد: به نظر می رسید برخی از بازیکنان تیم شهرداری ارومیه برای کاهش ثبت اشتباهاتشان با احتیاط به میدان رفتند و در مجموع بازی متوسط و معمولی برابر تیم المهدی هرمزگان به نمایش گذاشتند.

خداپرست بیان کرد: تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در ست سوم با تمام توان و بسیار بی نقص و کم اشتباه ظاهر شد و با وجود تعویض هایی که انجام دادیم، این ست را به حریف واگذار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم حریف انگیزه زیادی برای انجام بازی پایاپای و کم اشتباه داشت و در مجموع توانست در اغلب مواقع بازیکنان ما را به زحمت بیاندازد.

خداپرست اضافه کرد: میلاد عبادی پور و عبدالرضا علیزاده در اوایل بازی با هم برخورد کردند و برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی و حفظ آمادگی بیشتر برای دیدار مقابل متین صالحین ورامین به هر دو بازیکن استراحت نسبی دادیم.

وی در پایان گفت: در شش بازی پیش رو، به جز بازی پیکان تهران، یک دیدار بسیار سخت مقابل تیم متین صالحین ورامین داریم چرا که شرایط آب و هوایی و نحوه برخورد تماشاگران این تیم همواره حساسیت دیدارهای شهر ورامین را بیشتر کرده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شهرداری اردبیل ۲-۰ آلومینیوم هرمزگان