سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شجاعی‌کیاسری: لاریجانی بیش از 150 رای برای ریاست مجلس دارد/ پارلمان دهم پرحاشیه است


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا نوشت: به گفته یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، سابقه خوب در اداره مجلس و تعامل خوب با قوای مجریه و قضاییه و شخصیت فراجناحی موقعیت علی لاریجانی برای نشستن بر کرسی ریاست مجلس دهم را تقویت کرده است.

سیدرمضان شجاعی کیاسری گفت: لاریجانی تسلط خوبی به آیین‌نامه داخلی مجلس برای اداره جلسات علنی دارد و مقبولیت ایشان بین نمایندگان موجب موفقیت ایشان در راس قوه مقننه شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس نهم خاطرنشان کرد: لاریجانی با وجودی که حتی یک روز سابقه قانونگذاری هم نداشت اما از بدو ورود به مجلس بر کرسی ریاست نشست و انصافا در قامت یک رییس قوه خوب عمل کرد.

وی رویکرد و جهت‌گیری منتخبان مجلس دهم را متمایل بر ریاست لاریجانی بر این مجلس دانست و افزود: به نظر بنده اگر لاریجانی رقیب داشته باشد بیش از 150 رای در غیر این صورت با رای بیشتری بر کرسی ریاست مجلس دهم خواهد نشست.

شجاعی کیاسری پیش‌بینی کرد: منتخبان مجلس دهم ترجیح می‌دهند با وجود لاریجانی سراغ فرد جدیدی که سابقه و تجربه اداره مجلس را ندارد، نروند. آرایش سیاسی مجلس دهم به دلیل غلبه اعتدالیون اصلاح‌طلب و اصولگرا به نفع لاریجانی است و ریاست ایشان را نوید می‌دهد.

نماینده مردم ساری در مجلس نهم در عین حال توافق لاریجانی با اصلاح‌طلبان معتدل مجلس دهم را ضروری دانست و افزود: اگر لاریجانی و عارف هر دو کاندیدای ریاست شوند و لاریجانی حدود 150 رای بیاورد و عارف نیز وضعیت مشابهی داشته باشد، شک نداشته باشید که مجلس دهم، مجلسی شکننده، سخت و پرحاشیه خواهد بود. 


ویدیو مرتبط :
سخنان آیت الله شجاعی کیاسری در مجلس شورای اسلامی