سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به ایستگاه آخر رسید


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی آثار برگزیده در بخش‌های مختلف، به کار خود پایان داد.

سیدسعید ربیعی دبیر این جشنواره با بیان اینکه جشنواره امسال شاهد آثار خلاقانه بود از اکران تمام فیلم‌های جشنواره برای فرهنگیان، دانش‌آموزان، اولیای آنان و همچنین دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در تمام کشور و در طول سال خبر داد.

اولیویه مارتین رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران از جمله سخنرانان این مراسم بود. وی با تقدیر از تلاش ایران برای گسترش آموزش اظهار داشت: این جشنواره دلیلی بر تلاش ایران برای گسترش آموزش بین جوانان و سرمایه‌گذاری بر روی نسل آینده است.

مارتین تصریح کرد: در کشور شما همه افراد از جمله پناهندگان، بهره‌مندی از آموزش و تحصیل را دارند و متأسفانه این امر در بسیاری از کشورها محقق نشده است.

رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران با اشاره به حمایت صلیب سرخ از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، خاطر نشان کرد: کمیته صلیب سرخ در راستای اهداف و مقاصد کلی خود 6 سال پیش بر آن شد تا با اعطای جایزه بهترین فیلم بشردوستانه از این جشنواره حمایت کند.

به گزارش فارس، سخنرانی علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان معاون پژوهشی و رئیس سازمان پذیرش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و معرفی آثار برگزیده در بخش‌های مختلف و تقدیر از سازندگان آن از جمله برنامه‌های دیگر اختتامیه چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جشنواره بین المللی فیلم رشد