سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امکان اجرای آزمایشی بازی‌های اندرویدی در نتایج جستجوی گوگل در آینده نزدیک


امکان اجرای آزمایشی بازی‌های اندرویدی در نتایج جستجوی گوگل در آینده نزدیکفارنت/ گوگل امکانات جدیدی را برای گوگل‌پلی‌گیمز معرفی کرد، در میان این ویژگی‌ها قابلیت اجرای آزمایشی بازی‌های اندرویدی در نتایج جستجوی گوگل بیشتر از همه به چشم می‌خورد.

بازی‌های موبایل روز به روز محبوب‌تر می‌شوند؛ اما در این بین با تمام تعریف و تمجید‌هایی که از یک عنوان بازی مطرح می‌شود باز هم برای اینکه بخواهید آنرا تست کنید،حتما باید بازی بر روی دستگاه اندرویدی نصب شود، این فرآیند زمان‌بر است و ظاهرا گوگل فکر اینجای کار را کرده و دیگر برای بررسی یک بازی نیازی به نصب آن نیست‌.

به زودی این امکان فراهم خواهد شد که پس از تایپ نام بازی مورد نظر در موتور جستجوی گوگل، قسمتی از آنرا بازی کنید تا اگر به مذاق شما خوش آمد برای نصب اقدام نمایید. جالب اینجاست که این ویژگی به راحتی در موتور جستجوی گوگل تعبیه شده است،

در این امکان کافیست پس از تایپ نام بازی مورد نظر کافی است تا گزینه Try now را که در کنار نتایج جستجو شده نمایان می‌شود را انتخاب کنید،‌ این گزینه کاربر را قادر میسازد تا به مدت ۱۰ دقیقه به اجرای بازی مورد نظر بپردازند. ناگفته نماند که گوگل پروژه‌ای شبیه این را با سطح دسترسی محدودتر پیش از این در آذر ماه راه‌اندازی کرده بود. انتظار می‌رود این ویژگی جدید تا چند هفته دیگر در موتور جستجوی گوگل اعمال شود.

از قرار معلوم گوگل قصد دارد توجه بیشتری به بازی‌های موبایل در گوگل‌پلی‌گیمز داشته باشد چرا که گفته می‌شود قسمتی را در پلی‌استور با نام indie corner برای بازی‌سازان خلاقِ مستقل در نظر خواهد گرفت. در این قسمت بهترین بازی‌های مستقل نمایش داده می‌شوند. بِن فِرِنکِل، (Ben Frenkel)، یکی از مدیران ارشد گوگل پلی‌گیمز مدعی است، هدف گوگل مشخص کردن بازی‌های تراز اول از لحاظ کیفیت است، این بازی‌ها باید خلاقیت داشته باشند و از شیوه‌های مختلف بازی بهره بگیرند.

گوگل مراسمی را تحت عنوان روز توسعه‌دهندگان (Developer Day) در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی در سانفرانسیسکو برگزار کرد در این مراسم سعی شده بود توسعه دهندگان بازی‌های اندروید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. البته شیوه جدید جستجوی بازی‌های اندروید در موتور جستجوی گوگل بیشتر به کار گیمرها می‌آید.

لازم به ذکر است در کنار معرفی موارد ذکر شده، API جدیدی نیز از جانب گوگل در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت، این API توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا امکان ضبط ویدئو و استریم بازی را در تمامی عناوین خود تعبیه کنند. به این ترتیب ویدئو‌های ضبط یا استریم شده به راحتی در یوتیوب قابل پخش خواهند بود. ناگفته نماند که این API جدید هنوز در مراحل پایانی خود به سر می‌برد و گوگل وعده داده تا در چند ماه آینده آنرا در اختیار توسعه دهندگان بازی‌های اندروید قرار دهد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
امکان جستجوی صوتی در گوگل