ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آصفی:استقلال زمان ما منسجم‌تر بود/پورحیدری از افشارزاده خواست برایش بلیت تبریز بگیرد!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا آصفی سخنگوی سابق وزارت امور خارجه پس از عیادت از منصور پورحیدری در بیمارستان ایران مهر در خصوص آخرین شرایط وی اظهار داشت: خدا را شکر حال آقای پورحیدری خوب بود و هوشیاری‌اش خیلی بهتر از قبل است ولی دل او برای استقلال می‌تپد و می‌گفت به آقای افشارزاده سفارش بلیت تبریز را داده است. البته قرار است پزشکان شورای دیگری را تشکیل دهند تا بدانند بیماری باید به چه شکلی جمع شود.

وی با تأکید بر اینکه پورحیدری کاملا او را شناخت، گفت: زود است که او مرخص شود چون از آی‌سی‌یو باید به بخش منتقل شود و باید از او خواهش کرد که در اینجا بماند چون کارش پراسترس است و اگر به محل کارش برگردد دچار مشکل خواهد شد.

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شرایط این روزهای تیم گفت: شرایط استقلال بد نیست و اگر پول بدهند و تیم دچار حاشیه نشود می‌تواند نتیجه بگیرد.

خبرنگاری در خصوص تفاوت‌های استقلال آن زمان و امروز از آصفی سوال کرد که وی پاسخ داد: استقلال آن زمان چیز دیگری بود و به نظرم منسجم‌تر ظاهر می‌شد و کمتر حاشیه داشت.

وی در خصوص اینکه ظاهرا تعدد رسانه‌ها باعث شده تا تیم‌ها وارد حاشیه شوند،‌گفت: من این حرف را قبول ندارم و اگر کسی این صحبت را می‌کند بی‌انصافی است. اتفاقا رسانه‌ها باعث ارتقای امور کشور هستند و طبق آماری که در سازمان ملل گرفته شده شفافیت و حضور رسانه‌ها باعث کم شدن هنجارهای اجتماعی و تخلفات است. خبرنگار مثل مرغ می‌ماند. چه در عروسی و چه در عزا سرش را می‌برند ولی شاید بعضی خبرنگاران هم شیطنت کنند ولی نباید رسانه ها را کلی زیر سوال ببریم.

آصفی از پاسخ دادن به شغل فعلی خود امتناع کرد و در پایان گفت: از آقای پورحیدری خواسته‌ام که از این به بعد بازی‌های استقلال را از تلویزیون تماشا کند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/BBHUZI


ویدیو مرتبط :
‫کناره گیری افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال‬‎