سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه نایین: مکتب بسیج همیشگی ، ماندگار و ارزش مدار است


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین دررواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع) با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: بسیج همانند خود انقلاب دارای ویژگی هایی همچون سازش ناپذیری، ایستادگی در برابر ظلم و استکبار و آگاهی و بصیرت است.
وی با بیان اینکه همه آحاد جامعه می توانند بسیجی بوده و در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش آفرین و تاثیرگذار باشند، اظهار داشت: با توجه به فرمایش های اخیر رهبر معظم انقلاب، بسیج و بسیجیان می توانند جلو نفوذ دشمنان به نظام اسلامی را بگیرند.
سجادی افزود: بصیرت افزایی، مطالبه گری و فرهنگ سازی سه وظیفه و رسالت اصلی و اساسی نیروهای بسیجی است و بسیج باید همواره از غرور، غفلت، دنیاطلبی و مادی گرایی بشدت پرهیز کند.
پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) است.
امام جمعه نایین افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با بسیجیان تاکید داشتند که دانشمندان و افسران جنگ نرم ما باید روی طرح نفوذ فکر کنند تا مانند همیشه دشمنان را در برنامه های خود ناکام کنند.
وی با اعلام اینکه رهبری برای چندمین بار به مساله نفوذ اشاره کردند، گفت: استکبار انواع دانش ها را در اختیار دارد و به دنبال این است که از چه روشی می توان جامعه اسلامی را از
اسلام خارج کرد.
وی در بخش دیگری با اشاره به سالروز شهادت شهید سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شهید مدرس نماد اسلام خواهی، استقلال طلبی، مقابله با استبداد و استکبار، شجاعت و حق گویی است و امروز انتظار می رود نمایندگان مجلس با الگوپذیری از این شهید بزرگوار با همه توان از دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم و جامعه گره گشایی کنند.
سجادی اضافه کرد: قانونگذاران و نمایندگان مجلس ما باید مانند مدرس مسیر انقلاب را با بصیرت و آگاهی با توجه به فرامین مقام معظم رهبری حفظ کنند.
سجادی با تسلیت اربعین حسینی گفت: باید راه و مرام حضرت امام حسین (ع) را شناخت و برای عمل به وظایف دینی و انسانی تلاش کرد.
در ادامه به اهداف دنیای استکبار بخصوص آمریکا در منطقه و جهان اشاره و بر هوشیاری دربرابر توطئه های آنها تاکید کرد.
امام جمعه نایین گفت: خوی استکباری قدرت های شیطانی و آمریکایی ها ادامه دارد و هدف آنها سلطه بر کشورهای مستقل عالم است؛ بنابراین نباید تسلیم مطامع آنها شد.
امام جمعه نایین با بیان اینکه مصلی نماز جمعه نایین نیاز به همکاری مردم ومسولین دارد،افزود: اگر زمین مصلی نماز جمعه در اطراف امام زاده توسط مردم،خیرین ومسولین خریداری شود،تامین اعتبارات ساخت آن دولت پرداخت میکند.
ت 7136 / 1339

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار بسیج اساتید دانشگاه رازی با امام جمعه کرمانشاه