ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رفتن پرسپولیسی ها به تولد به جای ختم همایون بهزادی جرم بوده یا نبوده؟


ورزش > لیگ برتر - نرفتن پرسپولیسی ها به مراسم ختم همایون بهزادی و رفتن به یک مراسم تولد حسابی جنجالی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نرفتن پرسپولیسی ها به مراسم ختم همایون بهزادی و رفتن شان به یک مراسم تولد همچنان واکنش هایی به همراه داردو محمود خردبین سرپرست قرمزها یکی از منتقدان جدی این ماجراست و در مصاحبه ای تند درباره این رفتار بازیکنان گفته برای اینکه به پیشکسوت شان احترام نگذاشتند ، برای شان متاسف است و باورش نمی شده چنین کاری را بچه های تیمش انجام بدهند. علی پروین اما مثل همیشه میانه روست. او در این باره گفته نباید به بازیکنان سخت گرفت و حتما کاری داشتند که نتوانستند به مراسم بیایند و نباید این قدر به آنها سخت گرفت!

این اما تنها واکنش ها نیستند. مهدی طارمی گفته از ترس سلفی بگیرها بی خیال مراسم شده تا بتواند آرامش داشته باشد و مراسم را خراب نکند. ناصر محمدخانی ، گلزن پیشین این تیم هم گفته البته تا جایی که می داند مهدی طارمی خیلی سلفی گرفتن دوست دارد و مدام سلفی می اندازد و منتشر می کند. علی اکبر طاهری مدیر تیم گفته بازیکنان دلیلی نداشته که به این مراسم بروند و رفتن شان به تولد هم بی مشکل بوده و نباید این قدر برای قرمزها هجمه ایجاد شود . البته ابراهیم آشتیانی از پیشکسوتان تیم هم گفته همان بهتر که این ستاره های جوان نیامده اند و مراسم را خراب نکرده اند.

بسیاری از کاربران خبرآنلاین هم گفته اند نباید برای تیم حاشیه ساخت و این قدر مرده پرست بود. بازیکنان می توانستند بروند یا نروند و کسی نباید برای این کارشان آنها را مواخذه کند. راستی نظر شما در این باره چیست؟

4141


ویدیو مرتبط :
شهاب حسینی: هیچ وقت روی بیلبورد رفتن برایم جذاب نبوده!