سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جمع‌آوری 65 هزار بازی‌ رایانه‌ای غیرمجاز در قم


خسرو کردمیهن در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، از ابتدای سال 94 طرحی را با عنوان پاکسازی بازار بازی‌های رایانه‌ای از بازی‌های غیرمجاز آغاز کردیم که تا به حال با گذشت حدود 8 ماه از آن به موفقیت‌های خوبی دست یافته و روند آن جمع‌آوری بازی‌های غیرمجاز با هدف حمایت از بازی‌های تولید داخل است.

وی ادامه داد: در ماه‌های مهر و آبان در 4 مرکز استان دیگر با تشکیل جلسات ستاد استانی سیاستگذاری‌ها ابلاغ شد و جمع‌آوری بازی‌های غیرمجاز در چند مرکز از هر مرکز استان انجام شد تا از این پس با برنامه‌ریزی استانی این روند ادامه داشته باشد، در عملیات اولیه از 6 مرکز قم حدود 65 هزار بازی‌ رایانه‌ای غیرمجاز، از 7 مرکز شهر اراک حدود 55 هزار بازی، از 6 مرکز ایلام 20 هزار بازی و از چند مرکز در اردبیل حدود 7 هزار بازی رایانه‌ای غیرمجاز جمع‌‌آوری شده است.

رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همچنین گفت: در تهران نیز طی 18 مرحله عملیات جمع‌آوری در ماه‌های شهریور و مهر سال جاری 37 مرکز توزیع‌کننده بازرسی شد.

وی افزود: در نتیجه این عملیات بازار بازی‌های رایانه‌ای از لحاظ توزیع آشکار شرایط بهتری را تجربه می‌کند و نشان می‌دهد استمرار در پاکسازی اثرگذار است اما در خصوص موارد غیرقابل رویت نمی‌توان اظهار نظر کرد.

کردمیهن گفت: به طور میانگین ماهیانه 2 تا 3 مرکز توزیع بازی‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرد و تا پایان خرداد سال آینده تمام مراکز استان‌ها مشمول این طرح خواهند شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازی رایانه ای غیرمجاز را بشناسیم استاد حسین مدبرعزیزی