ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خط و نشان پرسپولیس برای قهرمانی/ طارمی با آقای گلی برگشت


ورزش > لیگ برتر - پربسپولیسی‌ها در شهر قدس موفق شدند حریف خود را 2 بر صفر شکست بدهند و در کورس مدعیان قهرمانی باقی بمانند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها مطابق معمول بازی را هجومی آغاز کردند و و توپ و میدان را از ابتدای بازی در دست داشتند. 

شاگردان برانکو ایوانکویچ نیمه اول این مسابقه را با فرمی خوب و ایده‌آل و در قامت یک تیم مدعی پشت سر گذاشتند. در این نیمه مهدی طارمی موفق شد دو بار روی حرکاتی که خودش پایه گذار آن ها بود دروازه ننزیچ را باز کند. هافبک‌های پرسپولیس برابر میانه میدان نه چندان قدرتمند راه آهن کار سختی نداشتند و به راحتی به بازی مسلط شده بودند. در گل اول پرسپولیس توپ پشت محوطه به طارمی رسید و او به زیبایی با یک بغل پای ساده دروازه راه آهن را باز کرد. گل دوم اما عملکردی عالی از تیم پرسپولیس را شاهد بودیم. سماجت طارمی مثال زدنی بود و مانند یک مهاجم حرفه ای توپ را تا آخرین لحظه دنبال کرد و از مدافع حریف ربود و نگذاشت توپ بیرون برود، سپس پاس فوق‌العاده ای به نوراللهی داد و او با پشت پا به شکلی دیدنی توپ را به عالی‌شاه رساند که شوت او بلوکه شد و دوباره به طارمی رسید که او با یک شوت دیدنی برای دومین بار دروازه ننزیچ را باز کرد. 

نیمه دوم هم راه‌آهن شانس چندانی برای جبران گل خورده نداشت و پرسپولیس با مالکیت توپ و میدان سعی بر این داشت برتری به دست آمده را حفظ کند. با وجود این که پرسپولیس در این نیمه هم چندین موقعیت گلزنی برای خودش به وجود آورد؛ اما موفق به استفاده از آلن ها نشد و راه آهن هم نتوانست خطر خاصی روی دروازه پرسپولیس خلق کند و نیمه دوم به اندازه نیمه اول زیبا نبود. 

به این ترتیب پرسپولیس با برتری 2 - 0 برابر راه آهن به رتبه چهارم جدول و 5 امتیازی صدر رسید. 

258 43


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // آرزوی آقای گلی طارمی برای سردار!‬‎