سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خلبان زن پاکستانی در یک سانحه هوایی جان باخت + تصویر


خلبان زن پاکستانی در یک سانحه هوایی جان باخت + تصویربه نقل از «دان نیوز»، امروز هواپیمای آموزشی «اف تی ۷» نیروی هوایی بر فراز منطقه «کندیان» در شهر میان والی در حال پرواز بود که ناگهان دچار حادثه شد. هر دو سرنشین موفق شدند با چتر نجات از هواپیما به بیرون بپرند.

«ثاقب عباسی» سرخلبان و «مریم مختار» کمک خلبان در حال ماموریت آموزشی بودند که دچار سانحه شدند و به بیمارستان انتقال یافتند و مریم مختار بعلت شدت جراحت جان خود را از دست داد. بدین ترتیب مریم مختیار اولین زن خلبان نیروی هوایی پاکستان بود که جان خود را در سانحه هوایی از دست داد.

لازم به ذکر است مریم مختار 24 ساله اهل کراچی بود و از پنج سال پیش بدلیل شوق زیادی که به خلبانی داشت وارد نیروی هوایی پاکستان شد.


ویدیو مرتبط :
مرگ خلبان زن F-14 تامکت آمریکا در سانحه هوایی