فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رفتارهاي مخوف 10 قاتل کودکان جهان/ اين شياطين رکوردداران تاريخ جنايي هستند


ايران/ 10 مرد شيطان‌صفت لقب هولناک‌ترين کودک‌آزارهاي تاريخ جنايي جهان را به خود اختصاص داده‌اند. اين مردان خطرناک هر کدام داستان‌هاي جداگانه‌اي در جرايم سياه خود دارند که هيولاي درونشان را نمايان مي‌کند. پليس اف‌بي‌آي با همکاري پليس و بازرسان مناطق مختلف اين جنايتکاران را دستگير و دادگاهي کرده است.

روندي آلکالا
نخستين جنايتکار و کودک‌آزار اين ليست سياه فردي به نام «روندي آلکالا» است.
روندي جيمز آلکالا، قاتل زنجيره‌اي و کودک‌آزاري است که جنايت‌هاي خود را بين سال‌هاي 1977 تا 1979 ميلادي در ايالت کاليفرنياي امريکا انجام داده است. وي به صراحت در جلسه دادرسي پرونده‌اش در سال 2010 ميلادي به قتل 2 نفر از قربانيان خود اعتراف کرد.
پليس کاليفرنيا بر اين باور است که قربانيان روندي بسيار زياد بوده و هنوز هم ناشناخته باقي مانده‌اند. يک کارآگاه پليس از روندي به عنوان «ماشين کشتار» ياد کرده است.
اين قاتل رواني و کودک‌آزار در هر جنايت قرباني‌اش را زجرکش مي‌کرد.
پليس کاليفرنيا بيش از هزار عکس غيراخلاقي کودکان و پسران نوجوان را در کامپيوتر شخصي وي يافته که مورد سوءاستفاده قرار گرفته بودند.
اين مرد شيطان‌صفت با اتهاماتي چون آدم‌ربايي، قتل، تجاوز و سوءاستفاده از کودکان روبه‌روست و در آخرين دادگاه خود در سال 2010 ميلادي به اعدام محکوم شد و در انتظار اتاق تزريق سم است.

آرتور گري بيشاب

آرتور به نام قاتل وسواسي کودکان شناخته شده است که به کودکان آزار رسانده و آنها را تحت شکنجه خود قرار داده است. آرتور قاتل زنجيره‌اي سرشناسي است که در پرونده قطور خود قتل 5 پسر را در سال 1983 ميلادي به دوش مي‌کشد.
آرتور در 16 سالگي به عنوان يک پيشاهنگ و دانش‌آموز ممتاز شهرت داشت. اما پس از زماني کوتاه به جرم اختلاس دستگير و به 5 سال زندان و حبس تعليقي محکوم شد پس از آن آرتور با نام مستعار «راجر فراز» زندگي جديدي را براي خود در سالت ليک سيتي آغاز کرد. وي در زندگي خود ده‌ها کودک را هدف آزار و اذيت و شکنجه قرار داد.
اين شيطان نخستين قرباني خود که پسري 4 ساله بود را با يک آب‌نبات اغفال کرد و به قتل رساند. او به عنوان يک اسقف در ايالت يوتاي امريکا فعاليت داشت و در دوران فعاليت خود پسران زيادي بين سنين 4 تا 13 سال به شکل مرموزي ناپديد مي‌شدند. پس از مدت زماني کوتاه اين اسقف در 27 فوريه 1984 ميلادي محاکمه شد و اعتراف کرد که يک پورنوگراف کودکان بوده و داراي توهمات غيراخلاقي و خشونت‌آميز است. وي به جرم بيش از 5 قتل، آدم‌ربايي و سوءاستفاده سياه به اعدام محکوم شد و در سال 1988 در زندان ايالتي يوتا حکم اعدامش با تزريق ماده کشنده اجرا شد.

دنيس رادر

دنيس قاتل سريالي ايالت آرکانزاس بين سال‌هاي 1974 تا 1991 ميلادي بوده است. دنيس به قاتل BTK شهرت داشته است که مخفف 3 کلمه «ارتباط، شکنجه و قتل» قربانيان بوده است.
اين قاتل رواني شرح جزئيات قتل‌هايش را به پليس و رسانه‌هاي محلي ارسال مي‌کرد. نام‌هاي ارسالي دنيس باعث به دام افتادنش در سال 2004 ميلادي شد.
دنيس در سال 2005 ميلادي در طول دادرسي پرونده‌اش به همه جنايت‌هاي خود اعتراف کرد. وي خود بيان کرد در دوره کودکي‌اش حيوانات را شکار و آنها را شکنجه مي‌کرد و از زجر کشيدن‌شان لذت مي‌برد. دنيس همه جنايات خود را در ايالت کانزاس انجام داده و قربانيان وي علاوه‌بر کودکان، زنان نيز بوده‌اند که در سنين 9 تا 62 ساله شناسايي شده‌اند. در سال 2005 دنيس به جرم 10 قتل وحشيانه خود به 175 سال زندان و اعدام محکوم شد.

جان اواندر کوي

جان يک مجرم شيطان‌صفت در فلوريداي امريکا بود که به جرم آزار و اذيت چند دختربچه 5 و 4 ساله بارها دستگير و دوباره آزاد شده بود. جان در سال 2009 ميلادي به جرم قتل دختري 9 ساله دستگير و به اعدام محکوم شد.
بنابر اطلاعات اداره پليس فلوريدا اين قاتل رواني پيش از قتل جسيکا 24 بار به جرم حمل سلاح، سرقت و رفتار غيراخلاقي بازداشت و زنداني شده بود. مأموران پليس ايالتي جسد جسيکا را در قبري کم عمق يافتند که دست‌هايش با سيم بلندگو بسته شده و درون کيسه زباله رها شده بود.
در سال 2007 ميلادي جان به جرم قتل وحشيانه دختر به اعدام محکوم شد اما هيأت منصفه پس از انجام تحقيقات اعلام کرد که جان واجد شرايط براي اجراي حکم اعدام نيست و از هوش پايين‌تر از حد نرمال برخوردار است و به همين دليل به عنوان فردي معلول نمي‌شود وي را اعدام کرد.

دين آرنولد کرول

دين قاتل سرشناس و کودک‌آزار امريکايي است که بيش از 28 پسر جوان جزو قربانيان او بوده‌اند. همه قربانيان به شکل فجيعي پس از آزار و شکنجه به قتل رسيده‌اند. همه قتل‌ها بين سال‌هاي 1970 تا 1973 ميلادي در ايالت هوستون تگزاس اتفاق افتاد.
پليس مي‌گويد اين کودک‌آزار قاتل، لقب مرد آب‌نباتي را داشته تا بتواند قربانيان را از راه دوستي اغفال کند. وي مدام به کودکان آب‌نبات‌هاي مجاني داده و با آنها ارتباط دوستانه برقرار مي‌کرد.
به گفته پليس هوستون دين به عنوان يکي از بدترين کودک‌آزاران و قاتلان زنجيره‌اي امريکايي شناخته شده است.
در بيوگرافي دوران کودکي، دين به عنوان فردي انزواطلب، آرام و خجالتي بيان شده که نمي‌توانسته بخوبي با همسالان خود ارتباط برقرار کند. وي براي مدتي در خدمت ارتش ايالات متحده بوده و در لوئيزيانا فعاليت مي‌کرد. وي به دليل تمايلات غيرعادي‌اش با کودکان ارتباط داشته و يکايک آنها را قرباني اميال شيطاني خود مي‌کرد.
قربانيان وي پسران جواني در سن 13 تا 20 سال بوده‌اند که از منطقه شمال غربي هوستون ربوده شده و پس از آزار و شکنجه به قتل مي‌رسيدند.
پليس مي‌گويد يکي از دوستان نزديک وي «هنلي» که خود فردي بيمار و همجنسگرا بود به دين شليک کرد و وي را به قتل رساند.

کارلا هومولکا

کارلا قاتل کودکان و زنان است که به خاطر جنايات خود به قاتل زنجيره‌اي شهرت يافته است.
پليس کانادا از اين زن به عنوان «معامله‌گر با شيطان» ياد کرده است.
کارلا با همسر خود «پل برناردو» 3 زن را ربوده و مورد آزار قرار داده است. وي در پرونده جنايات خود آزار کودکان را نيز گنجانده است. يکي از قربانيان کارلا به نام تامي هنگامي که متوجه مي‌شود مورد آزار اين زن قرار گرفته است به خودکشي دست مي‌زند. پليس مي‌گويد هومولکا جزو بيماران رواني شناخته شد.
کارلا در «ونکوور» کانادا به 50 سال زندان بدون آزادي مشروط محکوم شد.

پدرو لوپز

پدرو آلونسو لوپز قاتل زنجيره‌اي در کلمبيا است که به قتل 300 نفر اعتراف کرده است. اعترافات لوپز باعث شد که 51 جنازه پيدا شود. لوپز به «هيولاي کوهستان آند» نيز شهرت دارد.
لوپز هنگامي که تنها 8 سال سن داشت ابتدا خواهرش را تحت شکنجه قرار داد. پس از مدتي لوپز در نقش دزد ماشين فعاليت‌هاي خود را دنبال کرد تا به وسيله پليس دستگير و راهي زندان شد. اطلاعات پليس حاکي است در زندان لوپز به وسيله گروهي از زندانيان مورد آزار و شکنجه قرار گرفته است. اين موضوع باعث شد تا با آزادي از زندان 100 دختربچه را پس از شکنجه و اذيت و آزار به قتل رساند.
اکثر جنايات اين قاتل و کودک‌آزار زنجيره‌اي در پرو و کلمبيا صورت گرفته است. پليس کلمبيا مي‌گويد پس از رسوايي لوپز بوميان قبيله قصد داشتند تا لوپز را اعدام کنند اما يک مبلغ مذهبي دخالت کرده و وي را دست پليس سپرد.
پليس مي‌گويد گور دسته جمعي از قربانيان لوپز پيدا کرده است.
پليس مي‌گويد لوپز به عنوان برترين قاتل سريالي رکورددار جهاني گينس در قتل به شمار مي‌آيد و مشهورترين قاتل سريالي جهاني شناخته شده است. پليس کلمبيا وي را به حبس ابد بدون آزادي مشروط محکوم کرد.

ريچارد چيس

ريچارد ترونتون چيس به جرم قتل 6 نفر ظرف يک ماه در ساکرامنتوي کاليفرنيا به قاتل سريالي امريکايي شهرت يافت. نام مستعار ريچارد، «خون‌آشام ساکرامنتو» است.
اطلاعات پليس حاکي است که ريچارد در زمان کودکي به وسيله مادرش مورد آزار قرار گرفته بود.
همه قتل‌هاي خون‌آشام تحت تأثير مواد مخدر و الکل صورت مي‌گرفت. وي در اعترافات وحشيانه خود بيان کرد هنگامي که در آپارتمانش تنها بوده حيوانات را کشته و از گوشت آنها تغذيه کرده است.
وي در سال 1975 ميلادي به بيمارستان رواني منتقل شد. کارکنان بيمارستان تأييد کردند که او بشدت بيمار رواني بوده و پرندگان را که از پنجره بيمارستان به اتاقش رفته‌اند کشته و خونشان را خورده است. ريچارد نام دراکولا را براي خود انتخاب کرده بود. با توجه به جرايم انجام شده و رفتارهاي بيمارگونه اين قاتل رواني او به حبس ابد محکوم شد.

ريچارد واروير

قاتل سريالي اورگان «ريچارد فرانسيس واروير»، فردي است که در سن 12 سالگي به وسيله يکي از اعضاي خانواده خود مورد آزار قرار گرفت و همين موضوع سبب شد تا انگيزه‌اي تلخ براي جناياتش باشد. او در سال 1981 ميلادي به نيروي دريايي ايالات متحده امريکا ملحق شد و به خاطر مصرف زياد الکل اخراج شد.
پس از اين رويداد، جنايات و تجاوزات ريچارد آغاز شد. قربانيان وي دختران در سنين 13 تا 15 سال بودند که پس از شکنجه و آزار به قتل مي‌رسيدند. جسد قربانيان وي در جعبه مايکروويو و گالن پيدا شدند. وي پس از دستگيري به قتل‌ها و جناياتش اعتراف کرد.
پليس اورگان مي‌گويد در پرونده اين قاتل زنجيره‌اي اتهاماتي چون 6 قتل، سوءاستفاده از اجساد، تجاوز و چند فقره سوءاستفاده غيراخلاقي ديده مي‌شد. او در سال 2004 ميلادي، اعدام شد. البته او به دو بار حبس ابد نيز محکوم شده بود.

يونس ناتانيل بار

يونس جنايتکار و آدم‌خوار امريکايي به دليل اتهاماتش نسبت به کودکان و شقاوتي که در قتل‌هايش انجام داده بود به 130 سال زندان بدون آزادي مشروط محکوم شد. در ليست جنايات يونس آدم‌ربايي، ضرب و شتم، تجاوز به کودکان و قتل ديده مي‌شود. قربانيان وي اغلب پسربچه‌هاي کوچک بين سنين 8 تا 13 سال بوده‌اند. اطلاعات پليس حاکي است جنايات يونس اغلب در مونتاناي امريکا صورت گرفته؛ جايي که وي هويت يک پليس جعلي را از آن خود کرده و قربانيانش را اغفال مي‌کرد. يونس پس از هر جنايت و آزار کودکان قطعاتي از بدن قربانيانش را مي‌خورد.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد
telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫10 تا از مخوف ترین گروههای مافیایی جهان | Top 10 farsi‬‎